ربات راهنما و هوشمند LG در راه است

ربات هوشمند و جدید ال جی با نام LG CLOi GuideBot می‌تواند به راحتی با کارمندان و افراد مختلفی که به وی مراجعه میکنند، ارتباط برقرار کند.

به گزارش گجت فلاو، این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی، با جلوگیری از نیاز به کارکنان برای پوشش وظایف خود، در صورت درخواست، اطلاعات امکانات را به مشتریان اطلاع می‌دهد.  

حتی می‌تواند بازدیدکنندگان را به مکان مورد نظرشان هدایت کند. این ربات ال جی همچنین تبلیغات مبتنی بر زمان و مکان را ارائه می‌دهد. به طور خاص، این ربات، راه حلی است که می‌تواند جایگزین علائم موجود در هتل‌ها یا مراکز مختلف باشد.

علاوه براین، مانند یک نگهبان نیز عمل می‌کند و به سادگی یک مسیر ضبط و برنامه برای نظارت بر امنیت در محل تنظیم می‌کند. به این ترتیب، به لطف نظارت از راه دور به بهبود بهره وری کارکنان کمک می‌کند. می‌توانید از این فناوری هوشمند برای راهنمایی بازدیدکنندگان به سمت آثار هنری، ارائه تعامل با صفحه و صدا برای پاسخ به سؤالات بازدیدکنندگان و ارائه نظرات صوتی و تصویری استفاده کنید. به طور کلی، این ربات طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها را برای کمک به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد و به کارکنان اجازه می‌دهد تا روی کار‌هایی مهم‌تر تمرکز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *