رندر جدید تکنو Phantom V Flip فاش شد

گزارش های اخیر نشان می‌دهند که تکنو در حال کار بر روی گوشی جدیدی به نام Phantom V Flip است. این دستگاه، اولین گوشی تاشو عمودی این کمپانی خواهد بود. این تلفن هوشمند به تازگی در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی آن نمانده است. هم اکنون، رندر Phantom V Flip تکنو به بیرون درز کرده است. با ما همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رندر لو رفته از تکنو Phantom V Flip نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین دایره ای شکل خواهد بود. درون این ماژول، دو لنز دوربین به همراه یک فلاش LED دیده می‌شود. در داخل ماژول، نمایشگر کاور دایره ای شکل این دستگاه قرار گرفته است. قاب پشتی این تلفن هوشمند تاشو تکسچر خاصی دارد. بر اساس گزارشات منتشر شده، این گوشی تاشو آینده تکنو دارای صفحه نمایش ۶.۷۵ اینچی AMOLED تاشو با وضوح FullHD+ و نسبت ابعاد تصویر ۲۰.۵:۹ خواهد بود. این نمایشگر، رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش کاور این دستگاه نیز وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل خواهد داشت.

برای تامین امنیت، یک سنسور اثر انگشت بر روی فریم کناری Phantom V Flip قرار خواهد گرفت. همان طور که اشاره شد، دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی تاشو دیده می‌شود. دوربین اصلی آن وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دوربین اولترا واید آن نیز از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۳۲ مگاپیکسلی داشته باشد. این تلفن هوشمند تاشو به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری HiOS 13 برخوردار خواهد بود.

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۰۵۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Phantom V Flip را بر عهده خواهد گرفت. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. احتمالا این دستگاه باتری با ظرفیت ۴,۰۰۰ میلی آمپر داشته و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند تاشو می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳، دو سیم‌کارت، Wi-Fi، درگاه USB type-C و ۱۴ باند شبکه ۵G اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ آیا تکنو می‌تواند با عرضه گوشی تاشو خود، رقبای قدرتمندی مانند سامسونگ را به چالش بکشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *