رندر سه گوشی اوپو X3 Lite ،Find X3 Pro و X3 Neo منتشر شد

پاورتل/ طبق اخبار و شایعاتی که در Gizchina منتشر شده است، کمپانی اوپو در مارس ۲۰۲۱ سری اوپو Find X3 را معرفی خواهد کرد. این سری احتمالا دارای چهار مدل خواهد بود؛ نسخه معمولی، نسخه Pro ، نسخه Lite و نسخه Neo. هم اکنون، خبری جدید نشان می‌دهد که دو گوشی اوپو Find X3 Neo و Find X3 Lite ، همزمان با Find X3 Pro (که تاریخ معرفی آن قبلا لو رفته بود) معرفی می شوند. علاوه بر این، evleaks رندرهایی از سه گوشی فوق را منتشر کرده است.

همانطور که از رندر های جدید پیداست، هر سه مدل از دوربین سلفی داخل سوراخ (هول پانچ) در نمایشگر و شبکه ۵G بهره می برند. صفحه نمایش اوپو Find X3 Pro و اوپو Find X3 Neo خمیده است، اما مدل Lite مجهز به نمایشگری تخت یا اصطلاحا فلت است. 

طبق اخبار منابع معتبر، این تلفن هوشمند از تراشه پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، در جلوی آن یک نمایشگر خمیده ۶.۷ اینچی از نوع AMOLED به کار گرفته خواهد شد؛ که دارای رزولوشن Quad HD (طبق گزارشات ۳۲۱۶ × ۱۴۴۰ پیکسل) و پشتیبانی از رنگ ۱۰ بیتی است. رفرش ریت آن احتمالا مانند سری سامسونگ گلکسی S21 تطبیقی بوده و از نرخ حداکثری ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. اوپو Find X3 Pro احتمالا از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند؛ که با فست شارژ ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 و شارژر بی سیم ۳۰ واتی VOOC شارژ خواهد شد.

مشخصات دوربین پرچمدار آینده اوپو
یکی بزرگترین نقاط قوت اوپو Find X3 Pro ، بی شک دوربین آن خواهد بود. جایی که مجموعا چهار دوربین داخل یک ماژول مربع شکل در قاب پشتی قرار خواهند داشت. طبق اطلاعات، دوربین های عریض و فوق عریض هر دو سنسور سونی IMX766 هستند که رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل دارند. این یک اتفاق جالب است! زیرا شاهد اولین تلفن با دو دوربین اصلی خواهیم بود. متاسفانه این گوشی بزرگنمایی پریسکوپی را ارائه نمی‌دهد؛ اما در عوض، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو داشته که زوم ۲ برابری اپتیکال را به ارمغان می آورد. در آخر، به دوربین ۳ مگاپیکسلی ماکرو می‌ رسیم. این سنسور، توانایی عکس‌برداری ماکرو با زوم ۲۵ برابری را داراست؛ که برخی از منابع از آن به عنوان سنسور میکروسکوپی یاد می کنند!

در پایان، evleaks همچنین خاطر نشان کرد که دو گوشی اوپو Find X3 Neo و X3 Lite گوشی‌های جدیدی نیستند! این افشاگر همچنین افزود که اوپو Find X3 Lite ، نسخۀ ریبرند شده اوپو Reno 5 5G خواهد بود که بجای آرم Reno Glow در پشت، از آرم خام Oppo استفاده خواهد کرد؛ و مشخصات شاید بدون تغییر باقی خواهد ماند. نسخۀ Neo نیز شاید ریبرندِ مدل Reno 5 Pro 5G باشد، اما به مشخصات اشاره ای نداشت.
همانطور که گفتیم، تمامی این‌ها مشخصات افشا شده هستند و شاید قابل اطمینان نباشند. به دلیل اینکه کمتر از دو ماه تا معرفی این سری باقی مانده است، احتمالا اعلامیه‌ها و تیزر های رسمی، در آینده ای نه چندان دور منتشر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *