رندر گلکسی F15 5G سامسونگ فاش شد: عرضه در ۳ رنگ مختلف

رندر گلکسی F15 5G به بیرون درز کرده است. چند روز پیش فاش شد که سامسونگ به زودی از گوشی هوشمند مذکور رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که بسیاری از مشخصات Galaxy F15 5G شبیه به Galaxy A15 5G خواهد بود.

در گلکسی F15 5G سامسونگ خبری از «Key Island» نخواهد بود
بر اساس رندر های منتشر شده، طراحی گلکسی F15 5G بسیار شبیه به A15 5G است. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. این تلفن هوشمند حداقل در سه رنگ مشکی، نعنایی و بنفش در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که F15 5G در بخش طراحی تنها یک تفاوت با A15 5G دارد. بر روی فریم این دستگاه، خبری از Key Island (برجستگی اطراف دکمه های پاور و تنظیم صدا) نیست.


رندر Galaxy F15 5G

از آنجایی که Galaxy A15 5G به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی مجهز شده است، احتمالا Galaxy F15 5G نیز چنین مشخصاتی خواهد داشت. احتمالا این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده سامسونگ، از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی در نسخه های ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران برسد. Galaxy F15 5G در دو نسخه با حافظه های ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود. انتظار داریم که این دستگاه از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی کند.

شاید Galaxy F15 به باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود
همان‌طور که SamMobile اشاره کرده است، معمولاً سامسونگ در گوشی های سری F خود، از باتری های پرظرفیت‌تری نسبت به سری A استفاده می‌کند. بنابراین، انتظار می‌رود که گلکسی F15 5G به باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود. این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی های مورد انتظار در Galaxy F15 5G می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. احتمالا برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز، از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. Galaxy F15 5G قادر به ضبط ویدئو های ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه خواهد بود. احتمال می‌دهیم که این تلفن هوشمند پایین رده به Wi-Fi 5، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و سنسور اثرانگشت مجهز شود.

نظر شما درباره Galaxy A15 5G/ Galaxy F15 5G چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *