رونمایی ایسر از کیس‌های بازطراحی‌ شده Predator Orion

ایسر دو کیس گیمینگ جدید Predator Orion 5000 و Predator Orion 3000 را در CES ۲۰۲۲ معرفی کرد.
   
ایسر از عرضه دو کیس گیمینگ جدید در جریان CES ۲۰۲۲ خبر داد که Predator Orion 5000 و Predator Orion 3000 نام دارند. کیس‌ها از نظری داخلی و ظاهری جدید هستند. آن‌ها از شاسی بازطراحی‌شده و سخت افزارهای جدیدی برخوردارند: از جمله پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل  Alder Lake، حافظه DDR5 و کارت‌های گرافیک سری ۳۰ Nvidia RTX.

کیس‌های جدید ایسر نسخه‌های به‌روزشده از سری رایانه‌های گیمینگ Predator Orion هستند. آن‌ها هم از نظر مشخصات و هم از نظر اندازه با یکدیگر متفاوت هستند؛ Predator Orion 5000 رایانه گیمینگ بزرگ و باشکوهی است که تقریبا همه چیزهایی را که می‌توانید از دستگاهی رده‌بالا بخواهید دارد؛ درحالی‌که Orion 3000 رایانه متوسطی ​​​​است که ویژگی‌های نسبتا کمتری ارائه می‌دهد.

ظاهر کیس به‌طرز چشمگیری ساده‌تر از نسل قبلی است و دیگر خطوط ناهموار و نوارهای نورانی دیده نمی‌شوند. در طراحی نسل جدید بیشتر روی اجزای داخلی تمرکز شده است. ایسر همچنین مشخصات رایانه‌های شخصی Predator Orion را فاش کرد. البته اگر به خاطر داشته باشید، این رایانه‌های شخصی قابل تنظیم هستند و بسیاری از قطعاتشان را می‌توان با گزینه‌ای ارزان‌تر تعویض کرد.

مشخصات و ویژگی‌های Predator Orion 5000

Predator Orion 5000 دارای پردازنده Core i7 Intel  Alder Lake مبتنی‌بر H670 اینتل است. بهترین پیکربندی Orion 5000 پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3080 Nvidia را با ۱۰ گیگابایت حافظه GDDR6X ارائه می‌کند. این رایانه شخصی حداکثر ۶۴ گیگابایت از آخرین رم DDR5 را با سرعت ۴۰۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند دو درایو SSD M.2 PCIe 4.0 NVMe با حداکثر اندازه یک ترابایت برای هرکدام و همچنین حداکثر دو هارد دیسک با سه ترابایت فضای ذخیره‌سازی را پاورتل کنند. Predator دارای ویندوز ۱۱  از پیش نصب شده و همچنین وای‌فای ۶E داخلی اینتل است.

ایسر در طراحی دسکتاپ جدید خود بر چیزی تأکید کرده که به نظر می‌رسد سیستم خنک‌کننده جامدی با چهار فن Predator Frostblade 2.0 باشد که دما را پایین نگه می‌دارد. همه این فن‌ها قطعا مورد نیاز هستند، زیرا دستگاه‌هایی این چنینی معمولا سریع داغ می‌شوند. همچنین نورپردازی RGB قابل تنظیم، ظاهر نسبتاً ساده‌ای به سیستم می‌دهد. ایسر وعده داده که این کیس دارای طراحی است که می‌توان درآینده به سرعت و بدون نیاز به ابزار خاصی آن را ارتقا داد.

مشخصات و ویژگی‌های Predator Orion 3000

اکنون سراغ Predator Orion 3000 میرویم که مشخصات مشابهی با گزینه قبلی دارد، البته شاهد تفاوت‌های قابل توجهی نیز هستیم. در نگاه اول، این کامپیوتر بسیار کوچک‌تر است (با ابعاد ۶٫۸ در ۱۴٫۸ در ۱۵٫۱ اینچ در مقایسه با ۸٫۶ در۱۹٫۸ در ۱۹ اینچ Predator Orion 5000). همچنین فن ۹۲ میلی‌متری Predator Frostblade برای آن تعبیه شده است. پنل جانبی شفاف سازگار با EMI در این مدل اختیاری است، که نشان می‌دهد احتمالا هزینه اضافی دارد.

از نظر قطعات، Predator Orion 3000 دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 مبتنی بر B660 اینتل است. بهترین کارت گرافیک موجود RTX 3070 انویدیا است. این مدل تا ۶۴ گیگابایت حافظه DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز را ارائه می‌دهد. این بخش تفاوت دیگری با Predator Orion 5000، که درون خود DDR5 را جای داده، نشان می‌دهد. همچنین Orion 3000 با ویندوز ۱۱ از پیش نصب‌شده عرضه می‌شود.

قرار است هر دو دسکتاپ در ماه فوریه در قفسه‌های آمریکای شمالی، در ماه مارس در منطقه EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) و در اوایل ماه جاری در چین عرضه شوند. Predator Orion 5000 به‌عنوان نقطه شروع قیمتی معادل ۲۶۰۰ دلار خواهد داشت، درحالی‌که Predator Orion 3000 با قیمت ۲۰۰۰ دلار و بالاتر به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *