ریزر از عینک صوتی جدید خود رونمایی کرد

پاورتل/ شرکت ریزر عینک صوتی خود را با نام Anzu و با قابلیت حسگر ضربه‌ای معرفی کرد.
شرکت Razer یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده محصولات کامپیوتری و گیمینگ در جهان بوده و این شرکت مدتی است که در حوزه ساخت گجت‌های هوشمند نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. به تازگی نیز این شرکت اولین عینک صوتی خود را با نام Anzu معرفی کرده است که از اسپیکرهای داخلی و مستقیم ساخته شده توسط شرکت Bose استفاده می‌کند که از کیفیت و وضوح صدای بسیار بالایی بهره می‌برد. بر اساس اطلاعات منتشر شده این عینک در دو فریم دایره و مستطیلی شکل تولید شده و هر دو مدل در اندازه‌های بزرگ و کوچک طراحی شده است.

در بخش لنز استفاده شده دراین عینک‌ها نیز باید گفت شرکت ریز دو جفت لنز برای این عینک طراحی کرده است که یکی از آن‌ها ۳۵ درصد میزان نور سبز را کاهش می‌دهد و دیگری از نوعی آفتابی و با حدود ۹ درصد مقاومت در برابر اشعه UV ساخته شده است. چیزی که ریزر را از سایر شرکت‌های سازنده عینک صوتی  متمایز کرده است طراحی کاملا بیسیم اسپیکرهای استفاده شده در ان عینک است که باعث می‌شود کاربر امکان فرم دهی به عینک خود را داشته باشد؛ اما این طراحی تماما بسیم دارای ایراداتی نظیر نیاز احتیاج به شارژ کردن هر اسپیکر به طور مجزا اشاره کرد.

سنسورهای استفاده شده در عینک Anzu 
گفتنی است، که شرکت ریزر با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه ساخت عینک‌های طبی نیز همکاری کرده و افرادی که نیاز به لنز طبی دارند می‌توانند با تخفیف ویژه عینک خود را به صورت طبی در آورند. عینک ریزر به یک درایور ۱۶ میلی متری مجهز شده است که باعث می‌شود کاربر بتواند از طریق سنسورهای ضربه‌ای توانایی کنترل و تغییر موسیقی را داشته باشد. گفتنی است که این عینک دارای گواهینامه IPX4 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. فروش این عینک صوتی آغاز شده و قیمت آن حدود ۲۰۰ دلار اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *