زمان احتمالی انتشار PUBG 2 مشخص شد

سخت افزار/ پابجی بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی های بتل رویال است که تا به امروز منتشر شده است. خبر خوب برای طرفداران پر تعداد این عنوان، مشخص شدن زمان احتمالی انتشار PUBG 2 است. بر اساس گزارشی تازه منتشر شده، نسخه جدید پابجی در سال ۲۰۲۲ برای کامیپوترهای خانگی و کنسول‌های بازی منتشر خواهد شد. لازم است بدانید PUBG 2 متفاوت از عنوان بتل رویال PUBG: New State است که هفته گذشته معرفی شد.

زمان احتمالی انتشار PUBG 2 – سال ۲۰۲۲
عنوان بتل رویال محبوب PlayerUnknown’s Battleground نزد گیمرها با عنوان مختصر PUBG شناخته می‌شود. حالا صفحه توییتر PlayerIGN در توییت جدید خود اعلام کرده PUBG: New State همنام عنوان PUBG 2 که مدتیست انتظار انتشار آن داریم نیست و این دو بازی باهم متفاوتند. در پاسخ به یک کاربر در توییتر PlayerIGN سوال کرده آیا PUBG: New State همان چیزیست که منتظرش هستیم، این صفحه پاسخ داده است که PUBG 2 عنوانیست که انتظار انتشار آن را برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها در سال ۲۰۲۲ داریم.

طبق گفته این صفحه، PUBG: New State همچنان بر روی موبایل منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود این عنوان هیچگونه تعاملی با نسخه‌های فعلی PUBG نداشته باشد. گزارشی که در ماه ژانویه منتشر شد حاکی از این داشت که یک نسخه موبایل از پابجی در سال جاری و و یک نسخه دیگر در سال آینده منتشر خواهد شد. PUBG: New State که توسط PUBG Corp توسعه یافته و توسط Krafton Inc. منتشر می شود، کاربران را در یک نقشه جدید ۸*۸ قرار می دهد و داستان بازی در سال ۲۰۵۱ اتفاق می افتد. در این بازی خودروها گویی از آینده آمده اند، محیط انهدام پذیری بیشتری دارد و طبق یک نشست خبری داخلی، کاربران می توانند به نسل جدید قابلیت های بقا در این بازی ملحق شوند.

این اولین قدم در راستای گسترش دنیای Krafton پابجی محسوب می‌شود. دسامبر گذشته، شاهد معرفی عنوان تک نفره ترسناک The Callisto Protocol بودیم که توسط سازندگان سابق Dead Space توسعه داده شده و در ۳۰۰ آینده دنیای پابجی جریان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *