زمان احتمالی معرفی آیفون ۱۳ و نسل جدید ایرپادهای اپل لو رفت

کلیک/ شرکت اپل قصد دارد در ماه سپتامبر از جدیدترین محصولات خود همچون سری آیفون ۱۳ و نسل جدید ایرپادهایش رونمایی کند. اما هنوز تاریخ رسمی زمان پرده‌برداری از این محصولات منتشر نشده. حال شایعات جدید به زمان احتمالی برگزاری مراسم غول کوپرتینویی اشاره دارد. 

طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک کاربر چینی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، اعلام شده است اپل قصد دارد در تاریخ ۱۷ سپتامبر از ۴ گوشی آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو، آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۳ مینی رونمایی کند.

هم‌چنین این فرد ادعا می‌کند زمان رونمایی از نسل جدید ایرپادها احتمالا ۳۰ سپتامبر باشد و گفته می‌شود هنوز نام دقیق آنها به بیرون درز نکرده است.

پیش از این نیز چندین گزاراش مبنی بر رونمایی سری آیفون ۱۳ در ماه سپتامبر منتشر شده بود. این زمان معمولا همان تاریخی است که شرکت اپل از آیفون‌های جدید خود رونمایی می‌کند. 

البته سال گذشته پرده برداری از سری آیفون ۱۲ به علت شیوع ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد.

حال به نظر می‌رسد اپل دیگر نمی‌خواهد میان طرفداران خود بدقول شود و به همین دلیل قصد دارد محصولات جدید خود را به موقع در اختیار کاربران خود قرار دهد.

بنابراین با توجه به زمان رونمایی منتشر شده توسط حساب کاربری فردی با نام پاندا در شبکه اجتماعی محبوب چینی، سری آیفون ۱۳ در تاریخ ۱۷ سپتامبر و نسل جدید ایرپادهای اپل در تاریخ ۳۰ سپتامبر رونمایی خواهند شد.

هنوز اطلاعات دقیقی درباره خانواده آیفون ۱۳ وجود ندارد اما گفته می‌شود غول آمریکایی تصمیم گرفته است رنگ جدیدی با نام غروب خورشید طلایی را به سری گوشی‌های خود اضافه کند.

از جمله اطلاعات منتشر شده درباره ایرپادهای پیشرو این کمپانی می‌توان به پشتیبانی آنها از گواهینامه IPX4، کیفیت پخش صدا بهتر و افزایش دقت سیستم لغو صداهای مزاحم (ANC) اشاره کرد.

حال باید دید محصولات جدید اپل در چه تاریخی بطور رسمی رونمایی خواهند شد. به نظر شما سری جدید آیفون ۱۳ فروش خوبی را تجربه خواهند کرد؟

لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *