زمان دریافت به‌روزرسانی OneUI 4.1 برای گلکسی S21 و نوت 20 مشخص شد

سرانجام زمان تقریبی انتشار به‌روزرسانی OneUI 4.1 برای گوشی‌های هوشمند منتخب سامسونگ مشخص شد. انتظار می‌رود به‌روزرسانی مذکور هم‌زمان با عرضه‌ی گلکسی اس ۲۲ از راه برسد.
   
با وجود اینکه سامسونگ در پشتیبانی از گوشی‌های قدیمی‌تر خود بسیار خوب عمل می‌کند، اما ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بزرگ به گوشی شما برسند.

به گزارش mspoweruser، سامسونگ قبلاً اندروید ۱۲ و OneUI 4.0 را برای سامسونگ گلکسی اس ۲۱، زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ منتشر کرده است، اما کره‌ای‌ها در حال حاضر روی OneUI 4.1 کار می‌کنند و انتظار می‌رود این نسخه از رابط کاربری سامسونگ برای اولین بار با گلکسی S22 عرضه شود.

به گفته یکی از ناظران انجمن‌های پشتیبانی سامسونگ، این به‌روزرسانی تقریباً در بازه زمانی یکسانی برای گلکسی اس ۲۱، گلکسی اس ۲۱ پلاس، گلکسی اس ۲۱ اولترا، گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا ارائه می‌شود. با توجه به اینکه قرار است گلکسی اس ۲۲ را در اوایل فوریه ۲۰۲۲ ببینیم، انتظار می‌رود به‌روزرسانی سایر گوشی‌ها نیز در همان زمان انجام شود.

هنوز زمان عرضه به‌روزرسانی برای گوشی‌های دیگری مانند گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۳، گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا تأیید نشده است، اما به نظر نمی‌رسد که این دستگاه‌ها از هم‌خانواده‌های خود زیاد عقب بمانند. با اینکه انتظار می‌رود OneUI 4.1 یک به‌روزرسانی نسبتاً جزئی باشد، اما به نظر می‌رسد چند ویژگی جدید را برای گوشی‌های سامسونگ به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *