زمان معرفی ایرپادز پرو جدید و آی‌مک پرو بازطراحی‌شده رسید

مارک گورمن از بلومبرگ در آخرین نسخه خبرنامه Power On، انتظارات خود برای محصولات جدید اپل را اعلام و بیان کرده که ایرپادز پرو جدید و ایرپادز پرو بازطراحی‌شده با تراشه M1 Pro و M1 Max در سال جاری معرفی خواهند شد.

ایرپادز پرو جدید
گورمن بار دیگر تأکید کرد که اپل درحال برنامه‌ریزی برای عرضه نسل سوم آیفون SE با پشتیبانی از شبکه ۵G و تراشه سریع‌تر، یک آیپد ایر جدید و حداقل یک مک جدید با سیلیکون اختصاصی اپل در بهار امسال است و احتمالاً رویداد این شرکت در فروردین یا اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود آیفون SE جدید از طراحی ظاهری مشابه مدل فعلی ازجمله صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی با دکمه هوم Touch ID برخوردار باشد.

وبلاگ ژاپنی Mac Otakara نیز اخیراً گزارش داده است که اپل قصد دارد نسل پنجم آیپد ایر را در اوایل بهار امسال با ویژگی‌های مشابه نسل ششم آیپد مینی ازجمله تراشه A15 Bionic، دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی Ultra Wide با Center Stage پشتیبانی از ۵G برای مدل‌های سلولار و فلاش چهارگانه LED True Tone عرضه کند.

گورمن انتظار دارد اپل امسال یک iMac بزرگ‌تر با تراشه‌های M1 Pro و M1 Max معرفی کند و معتقد است که این کامپیوتر دارای نام تجاری iMac Pro و طراحی مشابه آیمک ۲۴ اینچی است که سال گذشته عرضه شد. همچنین انتظار می‌رود که یک پیکربندی پیشرفته Mac mini با تراشه‌های M1 Pro و M1 Max نیز در سال جاری عرضه شود.

گورمن درادامه بیان کرد که اپل درحال برنامه‌ریزی یک «بروزرسانی بزرگ» برای AirPods Pro در اواخر سال جاری است. مینگ چی کو نیز پیش‌تر ادعا کرده بود که عرضه این محصول برای سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

گورمن از بلومبرگ قبل‌تر گزارش داده بود که اپل طراحی فشرده‌تری را برای نسل دوم AirPods Pro آزمایش کرده است که ساقه‌هایی را که زیر هدفون قرار می‌گیرند، حذف می‌کند. اگر این طراحی نهایی باشد، AirPods Pro جدید می‌تواند شبیه به Beats Studio Buds باشد که سال گذشته عرضه شد.

گورمن همچنین ادعا می‌کند که AirPods Pro جدید دارای حسگرهای حرکتی برای قابلیت‌های ردیابی تناسب‌اندام مشابه اپل واچ است.

به‌گفته‌ی Ming-Chi Kuo، ایرپادز پرو جدید در مقایسه با تراشه H1 در AirPods Pro فعلی دارای یک تراشه بی‌سیم «به‌طور قابل‌توجهی ارتقایافته» خواهد بود. این تراشه عملکردهای مرتبط با صدا مانند حذف نویز فعال را تأمین می‌کند و بهبود این فناوری می‌تواند منجر به بهبود عمر باتری برای مدت‌زمان بیشتر گوش دادن به‌ازای هر بار شارژ شود. کو همچنین انتظار دارد که AirPods Pro جدید از صدای بدون افت کیفیت در دسترس ازطریق Apple Music پشتیبانی کند.

به‌گفته‌ی Kuo، کیس شارژ جدید AirPods Pro می‌تواند صدایی را منتشر کرده تا به کاربران کمک کند درصورت جابه‌جایی و یا گم شدن، آن‌ها را پیدا کنند. این احتمال وجود دارد که AirPods Pro بعدی مانند کیس شارژ AirPods نسل سوم دارای یک کیس شارژ مقاوم در برابر آب باشد.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات و زمان عرضه احتمالی ایرپادز پرو و همچنین آیمک پرو جدید چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *