سازندگان Halo Infinite به زمان عرضه‌ آن اشاره دارند

پاورتل/ عنوان مورد انتظار و انحصاری Halo Infinite، قرار است در تاریخ نامشخصی از فصل پاییز سال ۲۰۲۱ میلادی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس عرضه شود.

طبق گفته‌ی بانی راس (Bonnie Ross)، بنیان‌گذار و رئیس استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، سال ۲۰۲۱ برای مجموعه‌ی Halo و طرفداران آن بسیار بزرگ و هیجان‌انگیز خواهد بود. البته وی در ادامه تایید کرد که این اتفاق بزرگ تنها به علت عرضه‌ی Halo Infinite نخواهد بود اما بدون شک یکی از دلایل عمده‌ی آن به شمار می‌آید. به گفته‌ی راس، استودیوی سازنده در نظر دارد تا برای هواداران شایسته‌ی سری Halo، محتویات و اتفاقات ویژه‌ای در عنوان Halo Infinite رقم زند. وی همچنین اظهار داشت که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز بسیار اشتیاق دارد تا پیشرفتی که در بازی رخ داده است را با بازی‌بازان به اشتراک گذارد:

۲۰۲۱ یک سال بزرگ برای سری Halo و طرفداران خواهد بود. همانطور که اخیراً اعلام کردیم، Halo Infinite در پاییز ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. من می‌دانم که انتظار برای تجربه‌ی این اثر سخت بوده است و به شما اطمینان می‌دهم که تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا این عنوان در اسرع وقت به دست شما برسد. آن‌ها قصد دارند محتوای ویژه‌ای را به بازی‌بازانی که شایستگی آن را دارند، تقدیم کنند. شما طرفداران لیاقت Halo Infinite را دارید و من از صبر و درک شما تشکر می‌کنم. جامعه‌ی هواداران این بازی به صورت بی‌نظیری از تیم توسعه حمایت کرده‌اند. این امر انرژی ما را افزایش داده و برای ادامه راه تشویق می‌کند. تیم توسعه پیشرفت بسیار زیادی داشته است و بسیار مشتاق خواهد بود تا آن را با شما به اشتراک گذارد.
بازی Halo Infinite قرار است در فصل پاییز سال آینده‌ی میلادی بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *