ساعت هوشمند هواوی Watch GT 3 Pro با قیمت پایه 370 دلار رسما معرفی شد

در کنفرانس معرفی Mate Xs 2، هواوی از محصول پرچمدار دیگری از سری ساعت‌های هوشمند خود با نام Watch GT 3 Pro در دو سایز ۴۳ و ۴۶ میلی‌متری رونمایی کرد. ساعت Watch GT 3 Pro مجهز به آخرین فناوری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کمپانی چینی است تا تجربه‌ای شبیه به یک گوشی هوشمند را در مچ دست کاربران ارائه دهد.

هواوی Watch GT 3 Pro

Huawei Watch GT 3 Pro با طراحی بدنه سبک‌تر، صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح بالا، سیستم‌عامل HarmonyOS، قابلیت ECG، حالت‌های ورزشی جدید، حالت غواصی، GPS و موارد دیگر همراه شده است.

این ساعت هوشمند در نسخه ۴۶ میلی‌متری خود دارای نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED، دکمه‌های ECG، بدنه تیتانیومی، لنز شیشه‌ای یاقوت کبود و قاب مشکی سرامیکی است. همچنین نسخه ۴۳ میلی‌متری نیز به نمایشگر ۱.۳۲ اینچی، بدنه سرامیکی و شیشه یاقوت کبود تجهیز شده است.

ازنظر نرم‌افزاری، هواوی ساعت Watch GT 3 Pro را با HarmonyOS عرضه خواهد کرد که تماس‌های بلوتوثی را دارا بوده و از تعدادی برنامه برای تجربه کاربری بهتر پشتیبانی می‌کند. همچنین، این سیستم‌عامل از عملکرد فلش کارت هوشمند و کیف پول هواوی نیز پشتیبانی می‌کند؛ به‌طوری‌که کاربران می‌توانند کارت‌های بانکی، کارت حمل‌ونقل و موارد دیگر را به کیف پول الکترونیکی خود اضافه کنند.

ویژگی‌های بهداشتی Huawei Watch GT 3 Pro شامل عملکرد ECG می‌باشد که گواهی ثبت دستگاه پزشکی درجه‌دو را از سازمان دارو دریافت کرده است. علاوه‌بر این، ویژگی‌های نظارت‌بر ضربان قلب، نظارت مداوم بر اکسیژن خون، تشخیص دمای بدن، پایش خواب و استرس و موارد دیگر نیز برای واچ جی‌تی پرو ۳ درنظر گرفته شده است.

در مورد عمر باتری، Watch GT 3 Pro 46mm می‌تواند تا ۱۴ روز در سناریوهای معمولی و ۸ روز در استفاده سنگین دوام بیاورد. از طرف دیگر، مدل ۴۳mm نیز می‌تواند تا ۷ روز در سناریوهای معمولی و ۴ روز در استفاده سنگین کار کند.

علاوه‌بر این، این ساعت هوشمند از عملکرد شارژ سریع بی‌سیم با ۳۰ درصد افزایش سرعت نسبت به نسل قبلی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید تنها با ۱۰ دقیقه شارژ این ساعت، عمر باتری تا یک روز داشته باشد.

درکنار این مدل‌ها، هواوی همچنین GT 3 Porsche Design را با لنز شیشه‌ای یاقوت کبود پورشه دیزاین معرفی کرده است که از طرح سگک پروانه‌ای نامرئی نیز بهره می‌برد.

Huawei Watch GT 3 Pro 43mm با قیمت ۲۴۸۸ یوان (حدود ۳۷۰ دلار)
Huawei Watch GT 3 Pro 46mm با قیمت ۲۶۸۸ یوان (حدود ۴۰۰ دلار)

متاسفانه قیمت مدل پورشه دیزاین از سوی هواوی اعلام نشده اما با توجه به سابقه همکاری این دو شرکت، می‌توان انتظار قیمت بالایی برای این مدل داشت.

دیدگاه شما پیرامون ساعت هوشمند Watch GT 3 Pro هواوی در دو اندازه ۴۳ و ۴۶ میلی‌متری درکنار مدل پورشه دیزاین آن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *