سامسونگ اپلیکیشن واچ دیزاین استودیو را در MWC 2021 معرفی خواهد کرد

پاورتل/ سامسونگ در رویداد مجازی کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۱ یا همان MWC 2021، از اپلیکیشن  واچ دیزاین استودیو رونمایی خواهد کرد.

شرکت سامسونگ هنوز جزئیات چندانی را از محتویات برنامه‌های آتی‌اش برای کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۱ (MWC 2021) منتشر نکرده است. اما طبق اطلاعات جدید وب‌سایت LetsGoDigital، به نظر می‌رسد که این غول کره‌ای برنامه‌ها و چشم‌اندازهای تازه‌ای را برای آینده ساعت‌های هوشمندش تدارک دیده است و احتمالا رونمایی از اپلیکیشن واچ دیزاین استودیو – Watch Design Studio یکی از آن‌ها خواهد بود.

این موضوع با توجه به پتنتی که سامسونگ به تازگی ثبت کرده شنیده می‌شود و حالا جدی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. در ادامه می‌توانید توضیحات ثبت پتنت برنامه جدید سامسونگ را مطالعه کنید:

خدمات فروشگاه‌های خرده‌فروشی برای ساعت‌ها و دستبند‌های هوشمند. ارائه نرم‌افزاری آنلاین به منظور دسترسی مشتریان، خریداران و توسعه‌دندگان به سیستم خرید و فروش و شخصی‌سازی و طراحی دلخواه انواع ساعت و دستبندهای هوشمند.
همانطور که از توضیحات پیداست، واچ دیزاین استودیو یک نرم‌افزار تخصصی است که به منظور سهولت و حق پاورتل در خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و خرده‌فروشی‌ها استفاده خواهد شد. با این اپلیکیشن کاربردی می‌توانید دستبندها و یا ساعت‌های هوشمند دلخواهتان را پیش از خرید، سفارشی‌سازی کنید.

نسخه بتا این برنامه که قبلا با نام گلکسی واچ دیزاینر – Galaxy Watch Designer شناخته می‌شد، برای مدتی در دسترس بود. بنابراین امکان رونمایی از نسخه نهایی این اپلیکیشن در روز دوشنبه وجود خواهد داشت. این برنامه همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های جدیدی را در ساعت‌های هوشمند و پرطرفدار سامسونگ مانند Gear S3، Gear Sport، Galaxy Watch، Galaxy Watch Active و… ایجاد کنند یا آن‌ها را به فروش برسانند.

اگرچه به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن برای توسعه‌دهندگان طراحی شده است اما سامسونگ قبلا اشاره کرده بود که برنامه جدیدش هم برای آماتورها و هم افراد متخصص‌ کارایی خواهد داشت. در واقع اگر با نرم‌افزارهایی مانند ادوبی فتوشاپ و ایلوستریتور آشنایی داشته باشید، می‌توانید از امکانات اپلیکیشن جدید سامسونگ استفاده کنید. نسخه بتا واچ دیزاین استودیو هم‌اکنون از طریق وب‌سایت سامسونگ برای ویندوز و MacOS در دسترس است.

در مجموع با توجه به چشم‌انداز سامسونگ برای ارتقا ساعت‌های هوشمند خود و ویژگی‌های اپلیکیشن واچ دیزاین استودیو، به نظر می‌رسد که در حال حاضر این شرکت بیشتر از چیز، بر روی تعامل با کاربران و دسترسی آن‌ها به منظور شخصی‌سازی محصولات‌اش متمرکز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *