سامسونگ توسعه اندروید ۱۲ برای گلکسی اس ۲۱ را آغاز کرد

پاورتل/ طبق آخرین گزارش‌ها، سامسونگ خیلی زودتر از موعود کار روی آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی اس ۲۱ و تمام اعضای این خانواده را آغاز کرده است.

گوگل ماه گذشته در کنفرانس Google I/O نسخه اولیه اندروید ۱۲ را در اختیار برخی از گوشی‌سازها قرار داد که متأسفانه نام سامسونگ در آن فهرست دیده نمی‌شد. این یعنی صاحبان گوشی‌های سری گلکسی نمی‌توانند به برنامه آزمایشی اندروید ۱۲ گوگل دسترسی پیدا کنند.

این خبر ناامیدکننده‌ای برای کاربران گوشی‌های گلکسی بود که مشتاقانه منتظر عرضه این نسخه آزمایشی بودند تا بتوانند زودتر از انتشار نسخه عمومی طعم نسخه جدید اندروید را بچشند. اما حالا سامسونگ در گزارش تازه‌ای، خبر از آغاز کار روی اندروید ۱۲ برای گلکسی اس ۲۱ داده است.

اگرچه هنوز هیچ یک از کاربران گوشی‌های خانواده گلکسی S21 نمی‌توانند به این برنامه آزمایشی دسترسی پیدا کنند، اما سامسونگ در حال آماده‌سازی شرایط است. به نقل از حساب کاربری MaxWinebach در توییتر، سامسونگ هم اکنون کار روی آپدیت جدید اندروید برای خانواده S21 را آغاز کرده است. اما ظاهراً سامسونگ علاوه بر آخرین پرچمدارانش، این به‌روزرسانی را برای گوشی پرفروش و فوق‌العاده محبوب گلکسی A50 نیز آزمایش می‌کند. با توجه به فروش جهانی شگفت‌انگیزی که این گوشی داشت، نباید از این خبر تعجب کرد.

هنوز اطلاعاتی از تاریخ انتشار نسخه‌های آزمایشی عمومی این آپدیت‌ها در دست نیست، ولی ظاهراً سامسونگ زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت کار روی توسعه آن را آغاز کرده است تا در زودترین زمان ممکن آن را منتشر کند. اگر به خاطر داشته باشید نخستین نشانه‌های آزمایش اندروید ۱۱ روی سری گلکسی اس ۲۰ در جولای سال گذشته دیده شد و نخستین نسخه عمومی آن نیز اواسط دسامبر منتشر شد.

حالا سامسونگ نسبت به نسخه قبلی اندروید، یک ماه زودتر کار روی این نسخه را آغاز کرده است؛ هرچند نمی‌توان تضمین کرد که اولین نسخه عمومی این آپدیت حتماً در ماه نوامبر منتشر شود. در هر صورت نسخه‌های آزمایشی عمومی به زودی در اختیار صاحبان گلکسی اس ۲۱ قرار خواهد گرفت که می‌توانند با بازخوردهای خود، فرآیند توسعه نسخه نهایی این آپدیت را سرعت ببخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *