سامسونگ خبر از همکاری خود با شرکت ایرباس داد

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که قرار است همکاری‌هایی با شرکت ایرباس داشته باشد، که یکی از این موارد، استفاده از دستگاه‌های مقاوم آن در بخش‌های مختلف است.
سامسونگ به تازگی اعلام کرده که قرار است در زمینه دستگاه‌های مقاوم خود با شرکت ایرباس همکاری کند. این شرکت گفته که این همکاری موجب می‌شود تا تعداد چهارصد هزار دستگاه گلکسی مقاوم خود را در اختیار کارمندان وزارت کشور فرانسه و دیگر شعبه‌های ایرباس در خارج از فرانسه قرار دهد. دستگاه‌های انتخاب شده برای این طرح شامل گوشی هوشمند گلکسی XCover6 پرو و تبلت گلکسی تب Active3 هستند که به ویژه برای نیازهای پلیس ملی، اداره‌های آتش نشانی و امنیت مدنی مناسب خواهند بود.

این مشارکت بخشی از پروژه‌ای است که توسط فرانسه به نام شبکه رادیویی آینده (RFF – Reseu Radio Du Futur) رهبری می‌شود و هدف آن نوسازی ارتباطات نیروهای امنیتی داخلی و حرکت از فن‌آوری‌های باند باریک به شبکه‌های ۴G و ۵G است.

آقای چوی معاون اجرایی و رییس تیم جهانی موبایل B2B و MX Business در شرکت سامسونگ، گفته که انتخاب این شرکت کره‌ای یک افتخار بزرگ است و تیم او از اینکه دستگاه‌های مقاوم به بخشی از پروژه‌های بزرگ تبدیل شوند، هیجان‌زده هستند.

اریک داوالو مدیر فروش و برنامه‌های اروپا در ایرباس هم افزوده که امنیت یک «زمینه بسیار دشوار» است و سامسونگ خود را به عنوان یک شریک برای ما، از پیش تثبیت کرده است و فن‌آوری پیشرو را به ما ارائه می‌دهد که کاملا با مداخلات حیاتی نیروهای امنیتی و نجات سازگار است.

لازم به ذکر است که هر دو دستگاه گلکسی XCover6 پرو و گلکسی تب Active3 دارای گواهینامه MIL-STD-810-H هستند، به این معنی که استحکام درجه نظامی دارند. دوام یکی از نگرانی‌ها در این حوزه است، اما این دستگاه‌ها با راه حل امنیتی Samsung Knox عرضه می‌شوند که سطح حفاظتی بیشتری را به سخت افزار و نرم افزار اضافه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *