سامسونگ فلکس نوت و چندین نام دیگر با عنوان Flex ثبت شدند

پاورتل/ اگرچه امسال سامسونگ گلکسی نوت ۲۱ ارایه نخواهد شد، اما انتظار می رود سامسونگ سال آینده عضو جدیدی را در خانواده گلکسی نوت ارایه کند. تصور اینکه این دستگاه به صفحه نمایشی با نام “فلکس نوت” مجهز شود خیلی دور از انتظار نیست، چرا که امروز سامسونگ فلکس نوت و چندین نام دیگر با عنوان Flex ثبت شدند.

سامسونگ فلکس نوت
دو روز پیش یعنی ۱۵ تیر ۱۴۰۰ سامسونگ دیسپلی برای ۱۱ نام تجاری جدید به به دفتر مالکیت معنوی کره (KIPO) به کره جنوبی درخواست داد. این نام ها عبارت اند از:

۱- Flex Note
۲- Flex Clamshell
۳- Flex Square
۴- Flex Bar
۵- Flex N
۶- Flex C
۷- R Flex
۸- Flex Rollable
۹- Flex Rollable
۱۰- Slidable Flex
۱۱- Flex Slidable

توضیحات درخواست نام تجاری جدید Samsung Flex Note:

این نام برای موارد زیر استفاده خواهد شد:

۱- نمایشگر موبایل
۲- نمایشگر کامپیوتر
۳- نمایشگر تبلت
۴- نمایشگر LCD بزرگ
۵- پنل نمایشگر OLED
این نشان می دهد که Samsung Display روی انواع مختلف صفحه نمایش انعطاف پذیر کار می کند. نام Flex Note بیشتر از همه برجسته است. نشان می دهد که ممکن است در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید Galaxy Note با صفحه نمایش انعطاف پذیر باشد که برای آن از صفحه نمایش Flex Note استفاده خواهد شد.

نام فلکس اسکوئر نیز چشمگیر است. این احتمالاً یک صفحه نمایش انعطاف پذیر مربعی است. به نظر می رسد Flex Clamshell مربوط به این موضوع باشد، بدون شک صفحه نمایش انعطاف پذیری برای گوشی تاشو است، چیزی مانند Galaxy Z Flip. این ممکن است یک مدل به روز شده با دوربین زیر نمایشگر باشد که به جای دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر استفاده می شود.

یک نام فلکس بار نیز وجود دارد. تصور بر این نیست که این نوع نمایشگرها برای تلفن های هوشمندی که می توانند به جای عرض،  طول دستگاه را افزایش دهند، قابل استفاده هستند. سامسونگ الکترونیک قبلاً چندین اختراع ثبت شده برای چنین تلفن هوشمند کشویی را درخواست کرده است.

نام های Flex Rollable و Flex Slidable نسبتاً قابل پیش بینی هستند. مدتی پیش، سامسونگ الکترونیک دو برنامه را نیز به ثبت رسانده است که به نظر می رسد مربوط به این امر هستند: Samsung Z Roll و Samsung Z Slide.

احتمالاً Galaxy Z Roll دارای یک صفحه نمایش Flex Rollable خواهد بود و Z Slide می تواند به صفحه نمایش کشویی Flex – یا یک صفحه نمایش Flex Slidable مجهز شود ، همانطور که Samsung Display نیز آن را ثبت کرده است. در هر صورت، بیشتر و بیشتر به نظر می رسد که “Rollable” و “Slidable” در حال تبدیل شدن به دو دستگاه مختلف هستند.

نام های Flex C و Flex N در حال حاضر ناشناخته است. چندی پیش نام های Flex S و Flex B را سامسونگ ثبت کرده بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سامسونگ دیسپلی به چه می اندیشد؟ کدام یک از این نام ها می تواند جذاب تر باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *