سامسونگ گلکسی M02s با قیمت رقابتی معرفی شد

پاورتل/ گلکسی ام ۰۲ اس – Galaxy M02s در قامت یک گوشی اقتصادی از راه رسید. سامسونگ گلکسی M02s علاوه بر باتری پرظرفیت، پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین سه‌گانه هم دارد.

این گوشی از اسنپدراگون ۴۵۰ قدرت می‌گیرد؛ تراشه‌ای ۱۴ نانومتری که عمرش به سه سال و نیم می‌رسد. همچنین پردازنده هشته‌ای Cortex-A55 آن با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز کار می‌کند. از دیگر سخت افزارهای داخلی سامسونگ گلکسی M02s باید به رم ۳/۴ گیگ و حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی اشاره کنیم. البته خشاب کارت microSD امکان افزایش یک ترابایتی فضای ذخیره‌سازی را به کاربران می‌دهد.

پنل ال‌سی‌دی گوشی که سایز ۶.۵ اینچی و رزولوشن اچ‌دی پلاس دارد، با یک ناچ V شکل از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در پشت با یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج همراهی می‌شود.

ظرفیت باتری گلکسی ام ۰۲ اس به ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌رسد که از درگاه USB-C با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود. سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری Samsung One، دو خشاب سیم کارت با پشتیبانی از ۴G VoLTE، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و رادیو FM از دیگر مشخصات گوشی جدید سامسونگ هستند.

قیمت سامسونگ گلکسی M02s
این محصول در هند از طریق وب‌سایت کمپانی کره‌ای به فروش می‌رسد. در سه رنگ آبی، مشکی و قرمز با قیمت ۹ هزار روپیه که معادل ۱۲۲ دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *