سرفیس پرو ۸ مایکروسافت در پوستری لو رفت

مایکروسافت درحال آماده‌سازی برای معرفی مدل جدیدی از لپ‌تاپ‌های هیبریدی خود با نام سرفیس پرو ۸ در اواسط این هفته است و به‌نظر می‌رسد اطلاعات لو رفته از آن، دقیقاً نشان می‌دهد که باید انتظار چه محصولی را بکشیم. حساب توییتری Shadow_Leak به‌تازگی عکسی از Surface Pro 8 را منتشر کرده است که به‌نظر می‌رسد مربوط به یک فروشگاه خرده‌فروشی باشد. در این پوستر که نمایی از طراحی پنل جلویی و نمایشگر دستگاه جدید نیز در آن دیده می‌شود، ادعا شده است که سرفیس پرو ۸ با صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی ۱۲۰ هرتز به‌همراه حاشیه باریک، پردازنده نسل ۱۱ اینتل، دو درگاه Thunderbolt و ویندوز ۱۱ به‌صورت پیش‌فرض عرضه خواهد شد.

سرفیس پرو ۸ مایکروسافت
هفته گذشته گزارشی منتشر شد مبنی‌بر اینکه مایکروسافت در سرفیس پرو ۸، پورت USB-A را به‌نفع USB-C و تاندربولت حذف می‌کند. ما همچنین گزارش دادیم که این شرکت نمایشگر ۱۲۰ هرتزی را برای سری Surface Pro آزمایش کرده است. تصویر و مشخصات فاش شده با آنچه که از منابع آشنا با برنامه‌های مایکروسافت شنیده بودیم، کاملا مطابقت دارد.

این افشای اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که مایکروسافت به سراغ SSD‌های قابل جایگزینی در سرفیس پرو جدید می‌رود که درنتیجه از این منظر با Surface Laptop 4 ،Surface Pro X، و Surface Pro 7 plus در یک رده قرار گرفته و تعویض این درایو حافظه را برای کاربران آسان می‌کند.

پیش از این، به شما اطلاع دادیم که مایکروسافت یک رویداد سخت‌افزاری حول محور سرفیس را برای تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۸ صبح به‌وقت برنامه‌ریزی کرده است؛ جایی که ما انتظار داریم غول نرم‌افزاری از Surface Pro 8 ،Surface Go 3 ،Surface Book 4 ،Surface Pro X و همچنین Surface Duo به‌روز شده با سیستم‌عامل اندروید به‌همراه ترکیب دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود، رونمایی کند.

درنهایت دیدگاه شما راجع‌به مشخصات و طراحی فاش شده از سرفیس پرو ۸ مایکروسافت چیست؟ آیا برای معرفی این محصول هیجان‌زده‌اید و ارتقاهای درنظرگرفته شده برای آن را مهم و حیاتی می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *