سری ردمی نوت 12 در راه است

ردمی با انتشار پوستری در شبکه اجتماعی ویبو چین تایید کرد که سری ردمی نوت ۱۲ در ماه اکتبر (اوایل آبان‌ماه) در چین رونمایی خواهد شد.

البته در پست منتشر شده توضیحی در مورد مشخصات دستگاه‌های جدید به اشتراک گذاشته نشده است، اما ظاهرا این شرکت می‌خواهد گوشی‌های جدید خود را به دو فناوری جدید مجهز کند که یکی از این فناوری‌های برای اولین بار در جهان عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس اولین گوشی هوشمند جهان با چیپست دیمنسیتی ۱۰۸۰ خواهند بود. علاوه بر این، احتمالا موبایل‌های این سری از شارژ سریع تا ۲۱۰ وات پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند کمی سریعتر از فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی iQOO 10 Pro باشد. همچنین گفته می‌شود این  سری با ویژگی‌‌هایی مانند نمایشگر امولد، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی در دسترس کاربران قرار گیرند.

تاریخ احتمالی رونمایی سری ردمی نوت ۱۲

شیائومی در سال گذشته میلادی، حداقل ۱۸ گوشی هوشمند مختلف از سری ردمی نوت ۱۱ معرفی کرد و حالا نوبت نسل بعدی این گوشی‌های هوشمند رسیده است. براساس پست منتشر شده در ویبو، موبایل‌های جدید با دو فناوری جدید از راه می‌رسند که یکی از آنها اولین در جهان است.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد نام موبایل‌های جدید در دست نیست، اما احتمالا باید منتظر ردمی نوت ۱۲، ردمی نوت ۱۲ پرو و ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس باشیم که به ترتیب با شارژ سریع ۶۷، ۱۲۰ و ۲۱۰ وات از راه می‌رسند. یکی از بزرگترین به روز رسانی‌های مربوط به سیستم عامل دستگاه‌های جدید احتمالا به پشتیبانی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آنها مربوط می‌شود. این سری ممکن است شامل مدل چهارمی به نام ردمی نوت ۱۲ پرو اولترا نیز باشد. البته هنوز اطلاعاتی در مورد این دستگاه در دسترس نیست.

ردمی احتمالا طی روزهای آینده تاریخ عرضه و مشخصات کلیدی سری ردمی نوت ۱۲ را تایید خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *