شارژر بی سیم 100 واتی شیائومی با قیمتی استثنائی رونمایی شد

سخت افزار/ به نظر می‌رسد که پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر توانایی تولید و یا استانداردهای شارژرهای بی‌سیم شیائومی، بلاخره شاهد شارژر بی سیم ۱۰۰ واتی شیائومی با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار خواهیم بود. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

جزئیات شارژر بی سیم ۱۰۰ واتی شیائومی
شرکت شیائومی به صورت رسمی از یک پایه شارژ بی‌سیم رونمایی کرده که ۱۰۰ وات توان انتقال انرژی دارد و تقریبا از هر نظر با شارژرهای ۸۰ واتی برابر است. طراحی این وسیله به گونه‌ای است که به کاربر خود اجازه می‌دهد تا گوشی خود را به صورت افقی یا عمودی بر روی آن قرار دهد و قرار است در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه شود. اگر خاطرتان باشد مدل قدیمی در رنگ سفید عرضه شده بود. شارژر بی‌سیم جدید شیائومی بر اساس فناوری شارژ استاندارد Qi طراحی شده که از دو سیم پیچ بزرگ تشکیل شده است. برای مواقع ضروری نیز فن در نظر گرفته شده است. یکی از ویژگی‌های جالب این مدل استفاده از یک لایه محافظ برای کالیبراسیون جریان‌های اضافی است، به این صورت که برای بالا نگه داشتن جریان، ولتاژ، دما و الکترواستاتیک تمام تلاش خود را خواهد کرد.

هر جور که بخواهید به این مدل نگاه بی‌اندازید، یک مدل تقویت شده از شارژرهای بی‌سیم چینی است که هنوز در دسترس مشتریان بین المللی قرار نگرفته است. نکته‌ی عجیب ماجرا اینجاست که چرا شیائومی برای طراحی و عرضه‌ی شارژر بی‌سیم خود را به زحمت می‌اندازد؟ در حالی که گوشی‌های هوشمند در سریع‌ترین حالت خود بتوانند از ۷۰ وات انرژی انتقال پشتیبانی کنند نه ۱۰۰ وات! از طرف دیگر شارژرهای ۷۰ واتی با قیمت بسیار پایین‌تر فروخته می‌شوند و مشتریان خوبی هم دارند. در صورتی که باید برای خرید و استفاده از این شارژرهای جدید، کاربران را مجاب کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *