شارژر وایرلس MagSafe Duo اپل نمی تواند آیفون ۱۲ سریع شارژر کند

پاورتل/ شارژر MagSafe Duo اپل یک شارژر وایرلس MagSafe آیفون همراه با یک شارژر وایرلس Apple Watch را ارایه می کند، اما همانطور که بلومبرگ اشاره می کند، اپل اخیرا توضیحات محصول را به روز کرده است تا عنوان کند که شارژر وایرلس MagSafe Duo اپل نمی تواند آیفون ۱۲ را با توان ۱۵ وات شارژر کند.

شارژر وایرلس MagSafe Duo اپل
نه شارژر وایرلس ‌MagSafe و نه شارژر SMagSafe‌ Duo با آداپتور برق همراه نیستند، اپل متذکر شد که آداپتور USB-C با توان ۲۰ وات یا بیشتر برای شارژر اصلی SMagSafe توصیه می شود تا حداکثر ۱۵ وات قدرت پشتیبانی شده توسط «MagSafe» را تأمین کند . (آیفون ۱۲ مینی با حداکثر ۱۲ وات با شارژر MagSafe شارژ می شود، در حالی که تمام مدل های دیگر آیفون ۱۲ از ۱۵ وات پشتیبانی می کنند.)

اپل در ابتدا توصیه کرد که از ‌MagSafe Duo شارژر نیز با یک آداپتور ۲۰ واتی استفاده شود، این باعث می شود که برخی از مشتریان بالقوه این فکر را داشته باشند که می تواند توان ۱۵ وات را به آیفون اختصاص دهد در حالی که شارژ همزمان یک اپل واچ را هم شارژ می کند.

اینطور که معلوم شده، اینطور نخواهد شد. با توجه به توضیحات به روز شده محصول، شارژر MagSafe‌ Duo در صورت استفاده با آداپتور USB-C با توان ۲۰ وات توان کمتری ارایه می کند و در صورت استفاده با آداپتور USB-C با توان ۲۷ وات هم نمی تواند توان مورد نیاز شارژر سریع ۱۵ وات وایرلس آیفون ۱۲ را تأمین کند.

مشخصات به روز شده شارژر MagSafe Duo به قرار زیر است:

۱- با آداپتور ۲۰ وات USB-C (به طور جداگانه فروخته می شود) برای شارژ بی سیم سریعتر تا ۱۱ وات
۲- با آداپتور ۲۷ وات یا بالاتر USB-C (به طور جداگانه فروخته می شود) برای شارژ بی سیم سریع تر تا ۱۴ وات

سیستم ‌MagSafe اپل به طور مداوم میزان شارژ دریافتی به یک آیفون متصل را بر اساس گرما و سایر عوامل تنظیم می کند، بنابراین حتی یک شارژر عادی MagSafe به طور کلی ۱۵ وات ثابت را تحویل نمی دهد، اما با این حال، شارژر MagoSafe Duo حداکثر قدرت کمتری را ارایه می دهد و ممکن است مورد توجه برخی از مشتریان بالقوه باشد.

اپل هنوز تاریخ ارایه شارژر MagSafe‌ Duo را اعلام نکرده است و باید توجه داشته باشید که که قیمت آن بدون آداپتور برق ۱۲۹ دلار است.

نظر شما درباره شارژر وایرلس دوگانه مگ سیف اپل چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *