شارژ یک باتری خالی فقط در 6 دقیقه

شارژر جدید ریلمی که این برند آن را مجهز به “سریعترین فناوری شارژ جهان” میداند، دو روز دیگر در رویداد MWC 2022 رونمایی خواهد شد. ظاهراً مشخصات باتری و شارژر مربوطه قبلاً در شایعاتی گفته شده است. با این حال، طبق آخرین شایعات، آنها حتی بهتر از آن چیزی هستند که گزارش های اولیه نشان می داد!

ریلمی ظاهراً به گرمی در حال تبلیغات رویداد MWC 2022 خود است. آنها با ادعای اینکه یک استاندارد جدید برای تلفن های همراه رده بالا خواهند آورد، به رویداد معرفی آینده خود جذابیت می‌بخشند. این برند تازه‌ نفس همچنین اشاره کرده است که شارژر مورد بحث حتی بسیار سریعتر از شارژر قبلی خود، با تکنولوژی موسوم به UltraDart با حداکثر توان ۱۲۵ وات، کار می کند.

افشاگر برجسته چینی Digital Chat Station ادعا می‌کند که در این رویداد آینده از یک شارژر جدید با کد نام VCK8HACH رونمایی می‌شود که می‌تواند با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی آینده ریلمی، این گوشی را تنها در ۶ دقیقه شارژ کند! این نرخ چشمگیر و باورنکردنی در واقع سریعترین سرعت در میدان رقابت شارژر های گوشی‌ های هوشمند است. پیشتر تصور می‌شد که ریلمی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را می‌تواند در مدتی کمتر از ۸ دقیقه کاملا شارژ کند اما در جدیدترین شایعه، ریلمی در هر دو سوی ماجرا فراتر از انتظار عمل کرده است. در واقع در این شایعه هم حجم باتری بیشتر شده و به ۴۵۰۰ میلی آمپر ارتقا یافته است و هم مدت زمان ۶ دقیقه‌ای فاصله بسیار مناسبی با رکورد قبلی که به دست شیائومی زده شده بود ایجاد کرده است.


شارژر جدید ریلمی

در خبر اخیر که در پاورتل برای شما پوشش دادیم منبع عکسی از شارژر VCK8HACH را از زاویه ای نشان می داد که در آن اطلاعات نظارتی این شارژر جدید ریلمی قابل مشاهده بود. یکی از خروجی های این شارژر توان ۲۰ ولت و ۸.۲۵ آمپر را مشخص می‌کند که اساس پیش‌بینی جدید افشاگر مطرح Digital Chat Station است. این افشاگر بیان می‌کند توان گوشی هوشمند همراه با این باتری جدید نهایتاً ممکن است حدود ۱۵۰ تا ۱۶۵ وات باشد. با این حال، با توجه به بقیه متن، این افشاگر بیان می‌کند که در ادامه یک خروجی حداکثری ۲۰ ولت و ۱۰ آمپر یا به عبارت دیگر ۲۰۰ وات نیز وجود دارد که ممکن است در حال حاضر در تولیدات تجاری این برند استفاده نشود. شارژر جدید ریلمی ظاهراً با استاندارد Power Delivery تا ۴۵ وات و نیز با مشخصات به روزتر ۸۰ واتی (یا به عبارتی ۱۱ ولت ۷.۳ آمپر) موجود در تولیدات BBK Electronic سازگار است.

اگر این افشای جدید تحقق یابد جالب است که ببینیم قیمت شارژر جدید ریلمی چگونه خواهد بود. اما فکر کنم این دستاورد آنقدر باارزش است که نمی‌توان پرسید که به صورت رایگان همراه با گوشی ارسال می شود یا خیر؟ در حال حاضر ریلمی GT Neo3 به عنوان دستگاهی معرفی می شود که در صورت وجود این شارژر، به احتمال زیاد با آن عرضه می شود.

سرعت شارژر جدید ریلمی برای شما نیز عجیب است؟ رویداد ریلمی به زودی برگزار می‌شود و اطلاعات کامل دستاورد های جدید ریلمی را برای شما پوشش خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *