شبکه اجتماعی ترامپ بزودی عرضه خواهد شد

رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا یعنی دونالد ترامپ از زمانی که از شبکه‌های اجتماعی توییتر و فیسبوک اخراج شد، تصمیم به ایجاد شبکه‌ اجتماعی خود کرد که از سال گذشته خبرهای گوناگونی را حول محور این شبکه اجتماعی کار کردیم. اما ظاهرا این خبرها از فاز شایعه خارج شده و بنابر گفته‌ی اپ استور اپل قرار است شبکه اجتماعی ترامپ در تاریخ ۲۱ فوریه (ماه آینده) در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.

بلاخره شبکه اجتماعی ترامپ از راه رسید
پیش از تمام چیزها بگذارید یک نکته‌ی جالب درباره‌ی تاریخ انتشار این شبکه‌ی اجتماعی برایتان بگویم و آن این است که این روز ۲۱ فوریه در آمریکا روز ریاست جمهوری است! این شبکه اجتماعی توسط گروه رسانه و تکنولوژی ترامپ طراحی و توسعه پیدا کرده است و آنطور که از اسکرین شات‌های اپ استور پیداست بسیار شبیه به شبکه اجتماعی توییتر است. صفحه‌ی پروفایل کاربران دقیقا شبیه به پروفایل توییتر است و نکته‌ی جالب‌تر ماجرا آنجاست که نحوه‌ی نمایش پست‌ها و آیکن‌های زیرش برای واکنش نشان دادن به هر پست نیز به مانند توییتر از دکمه‌های پاسخ دادن، مورد علاقه، بازنشر و به اشتراک گذاشتن تشکیل شده است.

البته نکته‌ی خنده دار ماجرا آنجاست که هر پست در این شبکه اجتماعی با نام “حقیقت” شناخته خواهد شد و هر بازنشر شما با نام بازنشر حقیقت نمایش خواهد یافت. پس شما هم متوجه شدید که شباهت بی چون و چرای این شبکه‌ی اجتماعی از توییتر بی‌دلیل نیست! توییتر شبکه‌ی اجتماعی محبوب ترامپ در دوره‌ی ریاست جمهوری بود و این روند تا زمانی که او از این شبکه‌ی اجتماعی اخراج شد ،ادامه داشت. اخراج او از شبکه‌های اجتماعی چنان تاثیری بر وی گذاشت که او برای آرام کردن خود یک وبلاگ راه اندازی کرد و در آن جمله‌های کوتاه خود را به اشتراک می‌گذاشت اما همه می‌دانستند که این بلاگ عمر زیادی نخواهد داشت و دردی را دوا نخواهد کرد.

او در ادامه از این شبکه‌ی اجتماعی شکایت کرد اما تقریبا به جایی نرسید. هنوز از تاریخ انتشار نسخه‌های وب و اندروید شبکه‌ی اجتماعی ترامپ خبری در دسترس نیست و اگر هم به وبسایت شبکه‌ی اجتماعی او بروید متوجه خواهید شد که فقط لینک اپ استور آن را در دسترس قرار داده‌اند. از طرف دیگر حتی مشخص نیست که آیا این شبکه‌ی اجتماعی به مانند کلاب هاوس تنها با دعوت کردن افراد از یکدیگر در دسترس خواهد بود و یا ثبت نام در آن برای همه آزاد خواهد بود.

ظاهرا نسخه‌ی بتای این شبکه اجتماعی هم اکنون برای کاربران ویژه و افتخاری در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *