شخصیت Among Us به Super Smash Bros. Ultimate اضافه شد

پاورتل/ به لطف ماد جدیدی از سوی جامعه‌ی بازی‌بازان Super Smash Bros. Ultimate، حالا می‌توانید از Crewmateهای Among Us به عنوان مبارز در این بازی استفاده کنید.

بازی مبارزه‌ی پرستاره‌ی نینتندو یعنی Super Smash Bros. Ultimate، خانه‌ی شخصیت‌های نمادین بسیاری از سراسر دنیای بازی است. چه این شخصیت‌ها مانند ماریو، زلدا و ساموس از خود نینتندو باشند و یا چه مانند بانجو-کازویی، کلاود یا استیو Minecraft از جای دیگری آمده باشند. اما جالب است بدانید که تا کنون هیچ مبارزی از یک بازی مستقل، نتوانسته راه خود را به این بازی پیدا کند.

البته به لطف تلاش مادسازان این بازی، استفاده از برخی از شخصیت‌های محبوب بازی‌های مستقل در Super Smash Bros. Ultimate غیرممکن نیست. Endersheep12345، مادسازی که به خاطر کار برروی Super Smash Bros. Ultimate مشهور است، به تازگی شخصیت Among Us یا همان Crewmate را به بازی اضافه کرده است. Among Us چندی پیش توانست به لطف تبلیغات دهان به دهان در فضای مجازی، به محبوبیت ناگهانی زیادی برسد.

این ماد در واقع ظاهر شخصیت Pac-Man را به یک Crewmate تغییر می‌دهد و حرکات شخصیت با حرکات Pac-Man یکسان است که ممکن است برای برخی ناامیدکننده باشد. اما در هر صورت این بهترین شانسی است که برای مبارزه در Super Smash Bros. Ultimate با یک Crewmate دارید. برخلاف محبوبیت Among Us، بعید است که شاهد حضور شخصیت این بازی در Super Smash Bros. Ultimate باشیم. چرا که نینتندو بسیار قبل از محبوبیت Among Us، تمام مبارزهای Fighter Pack 2 را پاورتل کرده بود. به علاوه حرکات یک Crewmate در Among Us، تنوع لازم برای حضور در عنوانی مانند Super Smash Bros. Ultimate ندارد. اما در هر صورت این کار مادسازها شایسته‌ی تقدیر است.

Super Smash Bros. Ultimate در حال حاضر به صورت انحصاری برروی نینتندو سوییچ در دسترس است. Among Us هم برروی تلفن‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *