شرایط گارانتی گلکسی Z Flip3 سامسونگ

مکانیسم ثبت سقوط تمام اطلاعات افتادن گلکسی زد فلیپ ۳ را نگه‌داری می‌کند و با توجه به موارد ثبت‌شده، سامسونگ ممکن است از ارائه خدمات گارانتی برای دستگاه آسیب‌دیده خودداری کند.
   
پس از بررسی دقیق گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ مشخص شد که اگر این دستگاه به زمین بیفتد و خراب شود، این احتمال وجود دارد که گارانتی، تعمیر آن را پوشش ندهد. البته یک شرط وجود دارد؛ اگر دستگاه از فاصله بیش از ۱ متری سقوط کند، شرایط گارانتی متفاوت می‌شود. اما یک سؤال منطقی پیش می‌آید. شرکت سازنده چگونه می‌تواند متوجه فاصله‌ای که گوشی هوشمند از آن افتاده است شود؟ به‌تازگی مشخص شده است که سامسونگ از قبل به این لحظه فکر کرده و شتاب‌سنج به کمک این مسئله می‌آید.

به گزارش گیزچاینا، یکی از علاقه‌مندان سیستم عامل Galaxy Z Flip 3 را بررسی کرده است و در آنجا به الگوریتم خاصی رسیده که مسئول ثبت سقوط است. این قسمت تمام سقوط‌های دستگاه را که از ارتفاع بیش از یک متری رخ داده ثبت می‌کند و کارکنان مرکز خدمات می‌توانند گزارش‌ها را بخوانند. به نظر نمی‌رسد اجرای چنین الگوریتمی تصادفی باشد. با توجه به اطلاعات سقوط ثبت‌شده در گلکسی زد فلیپ ۳، سامسونگ ممکن است از ارائه خدمات گارانتی برای دستگاه آسیب‌دیده خودداری کند. البته مهم نیست که گوشی هوشمند روی چه سطحی فرود آمده است.

منتشرکننده این اطلاعات به صاحبان گوشی‌های هوشمند تاشوی جدید توصیه کرده است بسیار مراقب دستگاه خود باشند و سعی کنند جلوی هرگونه سقوط را بگیرند. فرقی نمی‌کند دستگاه شما روی چه سطحی سقوط کند؛ زیرا حتی ممکن است روی مبل یا تخت بیفتد و آسیب ببیند.

یکی از کاربران کره جنوبی سپتامبر امسال از تعمیر گارانتی محروم شده است. وی داستان خود را این‌چنین می‌گوید. او برای تعمیر صفحه‌نمایش دستگاه خود که از محل تا شدن ترک خورده بود به مرکز خدمات مراجعه کرد و آن‌ها با ورود به سیستم تلفن هوشمند، سه مورد سقوط دستگاه از ارتفاع بیش از ۱ متر را کشف کردند. در نهایت با اطلاعات به‌دست‌آمده و تاریخ‌های ثبت‌شده از سقوط‌های مختلف، شرکت از تعمیر رایگان سر باز زد.

این احتمال وجود دارد که مکانیسم ثبت سقوط در گلکسی زد فولد ۳ نیز به کار گرفته شود؛ بنابراین، به همه دارندگان تلفن‌های هوشمند تاشوی سامسونگ توصیه می‌شود که بسیار مراقب باشند و از افتادن دستگاه‌ها خودداری کنند تا در صورت بروز مشکل گارانتی را از دست ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *