شکایت کاربران از باگی جدید در پرچمدار گران اپل

کاربران دنیای گوشی‌های هوشمند مشکلات نرم‌افزاری عجیب و غریب زیادی را در طول این سال‌ها تجربه کرده‌اند و حال یک مشکل به ظاهر ساده ولی اذیت کننده گریبان آیفون‌های ۱۳ را نیز گرفته است. گفته می‌شود که نمایشگر گوشی‌های iPhone 13 چندین کاربر آیفون به صورت رندوم به رنگ صورتی یا بنفش درآمده است.

به نظر می‌رسد که راه‌حل‌های اولیه‌ای همچون بازگرداندن تنظیمات گوشی به حالت کارخانه و آپدیت نرم‌افزاری این مشکل را حل نکرده‌اند. بیشتر گزارش‌ها از این باگ در شبکه اجتماعی چینی Weibo و توسط کاربران حاضر در این کشور منتشر شده، اما اخباری از رویت شدن صفحه نمایش‌های بنفش و صورتی در دیگر نقاط جهان نیز به گوش می‌رسد. 

این صفحه نمایش صورتی باگ‌های دیگری همچون لگ، فریز شدن تصویر و ری‌استارت اتوماتیک را نیز به همراه داشته است. گفته می‌شود که نمایشگر صورتی بعد از مدتی به حالت عادی برمی‌گردد، اما به صورت متناوب برای کاربران تکرار می‌شود. نکته دیگر این است که بعد از صورتی شدن رنگ نمایشگر آیفون ۱۳، اعلان‌های گوشی و نوار وضعیت همچنان قابل مشاهده هستند.

اکانت BossLianbo@ در ویبو به نقل از خدمات مشتریان اپل گفته که این مشکل سخت‌افزاری نیست و باید با آپدیت شدن سیستم مرتفع شود. اپل همچنین پیشنهاد کرده که همه اپلیکیشن‌های خود را به آخرین نسخه ارتقا دهید تا امکان عدم سازگاری آن‌ها با iOS از بین برود.

البته اپل به کاربران گفته در صورت حل نشدن این مشکل با راه‌حل‌های بالا، گوشی‌های آن‌ها را جایگزین خواهد کرد. گفته می‌شود که این مشکل در همه مدل‌های پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ اپل از نسخه استاندارد گرفته تا iPhone 13 Pro Max رویت شده و تعداد زیادی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *