شیائومی از واکی تاکی BEEBEST A308 رونمایی کرد

پاورتل/ کمپانی بی‌بست، زیرمجموعه شیائومی که به تولید واکی تاکی مشهور است؛ از یک محصول جدید رونمایی کرد. واکی تاکی BEEBEST A308 قیمت ارزان و طراحی بسیار باریکی دارد.

قیمت واکی تاکی شیائومی BEEBEST A308 در چین، ۳۴۹ یوان است که با ۵۴ دلار(حدود ۱.۳۵ میلیون تومان) برابری می‌کند. این گجت فقط ۱۳۷ گرم وزن و ۱۶ میلی‌متر ضخامت دارد. همین ساختار فوق‌باریک و سبک‌وزن هم آن را از مدل‌های سنتی واکی تاکی متمایز می‌سازد.

مشخصات واکی تاکی BEEBEST A308

این دستگاه بی‌سیم تاییدیه IP54 دارد تا نسبت به آب تا عمق ۱.۸ متری مقاوم باشد. همچنین در محیط‌هایی با دمای ۵۰ تا منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد قابل استفاده است. این یعنی سازگاری با انواع شرایط آب و هوایی!

واکی تاکی جدید Xiaomi از آخرین تکنولوژی پراکنش حرارتی با آلیاژ آلومینیم استفاده می‌کند. با وجود باریک بودن، قدرت نفوذ بالا و دامنه پوشش زیادی هم دارد؛ به طوری که می‌توانید درون ساختمان‌های ۳۰ طبقه و تا شعاع ۵ کیلومتری از آن استفاده کنید. البته در فضای باز، این محدوده به ۱۰ کیلومتر و درون خودروی در حال حرکت به ۳ کیلومتر می‌رسد.

انرژی دستگاه از یک باتری ۲۱۹۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که امکان دریافت ۱۰۰ فرکانس را از چندین واکی تاکی مجاور می‌دهد؛ بدون اینکه نیاز به معطل ماندن برای pair شدن جداگانه آن‌ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *