شیائومی به طور تصادفی تصویر تبلت ردمی پد را منتشر کرد!

صفحه اینستاگرام کویت شیائومی امروز یک تصویر را از تبلت جدید مورد انتظار این شرکت منتشر کرده که تقریبا تمامی مشخصات آن با شایعات و اطلاعات افشا شده مطابقت دارد.
انتظار می‌رود شیائومی این هفته از یک جفت گوشی هوشمند مدل ۱۲T رونمایی کند و در پی آن امیدواری‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه این شرکت از تبلت جدیدی به نام ردمی پد نیز پرده بردارد؛ با این حال آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که به جای این هفته، شیائومی این تبلت را در ماه اکتبر (مهر) عرضه خواهد کرد.

در حالی که خیلی از افراد در انتظار بودند تا تبلت جدید شیائومی معرفی شود، امروز انتشار یک پست به طور تصادفی باعث شده تا بتوان نگاهی اجمالی به برخی از مشخصات این تبلت مورد انتظار داشت. وب سایت کویت شیائومی امروز یک تصویر را در اینستاگرام منتشر کرده که به وضوح نشان دهنده ردمی پد است؛ این تصویر به طور دقیقی خصوصا در طراحی دوربین با آنچه در رندرها دیده بودیم مطابقت دارد.

در تصویر منتشر شده، ردمی پد را در رنگ سبز نعنایی می‌بینیم اما به نظر می‌رسد که دو رنگ دیگر خاکستری گرافیتی و نقره‌ای مهتابی هم در میان گزینه‌های رنگی این محصول موجود باشند. برطبق گزارش Pricebaba ردمی پد دارای دو پیکربندی خواهد بود و شما می‌توانید از میان رم ۳ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ گیگ و رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه داخلی ۶۴ گیگ به دلخواه یکی را انتخاب کنید. این در حالی است که شایعه‌ای دیگر خبر از وجود گزینه رم ۴ گیگابایتی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگ داده است.

در هر صورت چیزی که به طور قطع می‌توان گفت این است که شیائومی ردمی پد یک تبلت رده بالا نیست، بلکه یک گزینه مقرون به صرفه برای کاربران است. براساس گزارش‌ها ردمی پد دارای تراشه مدیاتک MT8781 با دو هسته Cortex-A76 با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز، به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 است.

سایر مشخصات شایعه شده در مورد این دستگاه هم صفحه نمایش ۱۱٫۲ اینچی از نوع LCD با وضوح ۲K، اندروید نسخه ۱۲ با رابط کاربری MIUI Pad 13، باتری ۷۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی، دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی (احتمالا بدون فلش) هستند، همچنین این تبلت به احتمال زیاد دارای ۴ عدد اسپیکر خواهد بود که آن را به انتخابی مناسب برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند.

ردمی پد ظاهرا همانطور که پیش‌تر توسط مراجع اماراتی تایید شده بود، فقط گزینه‌های اتصال وای فای و ۴G LTE خواهد داشت و خبری از ۵G نیست، که البته با توجه به میان رده بودن آن امری طبیعی است. اطلاعات افشا شده دیگری هم اخیرا در مورد این محصول وجود دارد که نشان می‌دهد قیمت ردمی پد حدود ۲۳۲ دلار و ۲۳۳ یورو خواهد بود که احتمالا این قیمت نسخه وای فای این تبلت باشد، زیرا اطلاعات فاش شده ادعا می‌کنند که مدل‌های LTE در محدود قیمتی ۲۵۰ تا ۳۵۰ یورو در اروپا خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *