شیائومی دستبند هوشمندی با نمایشگر منعطف ۳۶۰ درجه می‌سازد

پاورتل/ با توجه به شایعه‌های جدید، شیائومی مشغول طراحی یک مدل جدید از مچ‌بند مشهور می‌بند خود است که به نمایشگر منعطف ۳۶۰ درجه مجهز خواهد بود. این مچ‌بند که احتمالا می‌بند ایکس نام دارد از بند مغناطیسی بهره می‌گیرد.

به‌‌تازگی شایعه‌هایی درباره‌ی توسعه نسل جدید می‌بند منتشر شده‌اند که به افشاگری یکی از مقامات این کمپانی استناد می‌کنند. طبق اطلاعات فاش شده، کمپانی چینی قصد دارد طراحی آشنای مچ‌بند خود را که سال‌ها استفاده می‌شد تغییر دهد.

اسلاید فاش شده که برای اولین بار در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد، تصویری از یک می‌بند جدید با نمایشگر منعطف ۳۶۰ درجه را به نمایش می‌گذارد. احتمالا شیائومی از نام می‌بند ایکس برای این مچ‌بند هوشمند استفاده خواهد کرد، اما ممکن است این نام تنها اسم رمز محصول یا عنوان نمونه آزمایشی آن باشد.

تغییر عمده‌ی دیگری که مطرح شده، به بخش بند این مچ‌بند مربوط است که گفته می‌شود دیگر مشابه بند نسل‌های قبل نخواهد بود. می‌بند ایکس احتمالا به یک بند مغناطیسی مجهز خواهد شد و ابعاد خود دستگاه هم بسیار باریک و وزن آن بسیار سبک‌ خواهد بود.

در ادامه می‌توانید تصویر اسلاید فاش شده و ترجمه متن آن را مشاهده کنید.

شیائومی در حال کار روی یک ساعت جدید است که بسیار شبیه به Alpha Watch نوبیا است و می‌بند ایکس نام خواهد داشت. مشخصات آن در ادامه آورده شده است.

بسیار باریک و سبک
نمایشگر چرخشی منعطف ۳۶۰ درجه بدون بند
رنگ آتشفشانی
انواع تکنولوژی‌ها
در حالی که شیائومی هنوز به صورت رسمی این اسلاید و اطلاعات آن و حتی برند می‌بند ایکس را تأیید نکرده است، اگر توسعه‌ی این محصول واقعا در جریان باشد، می‌توان گفت معرفی چنین دستگاهی بزرگ‌ترین تحول در دنیای ابزارهای پوشیدنی تا به این تاریخ خواهد بود.

همچنین، توسعه‌ی چنین محصولی چندان هم غیر‌قابل‌باور نیست. پیش از این ساعت هوشمند نوبیا آلفا را مشاهده کردیم که با وجود ابعاد بسیار عجیب و ضخامت بسیار زیادش، به یک نمایشگر منعطف مجهز است که دور مچ دست قرار می‌گیرد.

در همین حال، هوائومی که همان کمپانی تولید کننده می‌بند است،‌ پیش از این یک ابزار پوشیدنی دیگر با نام Amazfit X را تولید کرده است که به نمایشگر OLED منعطف مجهز است. البته نمایشگر این دستگاه تنها ۹۲ درجه انعطاف دارد و به بند مغناطیسی هم مجهز نیست.

ممکن است شیائومی با الهام از طراحی این محصول، به تغییر طراحی می‌بند اقدام کرده باشد. البته ممکن است می‌بند ایکس در حد یک طرح مفهومی باقی بماند. با توجه به اینکه شیائومی به‌تازگی اندازه نمایشگر مچ‌بند هوشمند خود را تغییر داده است، بعید است به این زودی بخواهد بار دیگر آن را تغییر دهد، اما از سوی دیگر طراحی فعلی سال‌هاست که استفاده می‌شود و بنابراین می‌توان تا حدی به عرضه نهایی چنین محصولی در آینده امید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *