شیائومی 12 اولترا نمایشگر 6.6 اینچی 2K خواهد داشت

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۱، شیائومی برای رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های پرچمدارش آماده می‌شود. به تازگی در گزارشی گفته شده که شیائومی ۱۲ اولترا صفحه‌ای ۶.۶ اینچی با وضوح بسیار بالا خواهد داشت.

منبع آگاه Digital Chat Station در پست جدیدی که در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده، مدعی شده که پرچمدار بعدی شیائومی نمایشگری نزدیک ۶.۵ تا ۶.۶ اینچی با وضوح ۲K دارد. پیش‌بینی می‌شود که شیائومی ۱۲ اولترا یک نسخه Enhanced Edition هم با همین اندازه نمایشگر داشته باشد.

با این حساب، اندازه صفحه نمایش این دستگاه کوچک‌تر از می ۱۱ اولترا با نمایشگر ۶.۸۱ اینچی خواهد بود. شیائومی با این تغییر احتمالا می‌خواهد کاری کند که در دست گرفتن و استفاده از پرچمدار بعدی آن‌ها آسان‌تر شود. مطابق گزارش‌های قبلی، شیائومی ۱۲ پرو ممکن است دوربین سلفی خود را زیر این صفحه نمایش قرار دهد. بنابراین تفاوت مدل پرو و اولترا احتمالا در بخش نمایشگر نخواهد بود.

رندر جدید شیائومی ۱۲ اولترا

چند روز پیش رندرهای جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شد که ماژول دوربین متفاوت و بسیار بزرگی را نشان می‌داد. منبع این رندرها RODENT950 بود که LetsGoDigital را دست به کار کرد تا این تصاویر کامپیوتری را بسازد. بر اساس این طراحی، شیائومی ۱۲ اولترا ماژول دوربین دایره‌ای بسیار بزرگی خواهد داشت که در نیمه بالایی گوشی قرار می‌گیرد. کل این دایره روی مربعی تعبیه شده که کمی از سطح قاب عقب بالاتر است و ضخامت دستگاه را افزایش داده است.

اگر این رندر درست باشد، ماژول دوربین باید لنزهای زیادی از جمله یک لنز ToF و حتی شاید یک سنسور حرارت رنگی را در بر بگیرد. فعلا اطلاعات دقیقی درباره مشخصات سایر لنزها و سنسورهای این دوربین در دسترس نیست، اما امیدواریم همه لنزها از فاصله دور به وضوح قابل مشاهده نباشند تا ظاهر عجیبی به وجود نیاید. شیائومی ۱۲ اولترا به جدیدترین و قدرتمندترین مشخصات سخت افزاری مجهز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *