شیائومی CC11 Pro شاید با نمایشگر ۴K معرفی شود

به تازگی مشخصات یکی از گوشی‌های شیائومی در اسناد رگولاتوری چین یعنی TENAA دیده شده است. این گوشی از شماره مدل ۲۱۰۹۱۱۹BC بهره می‌برد و احتمالا با شیائومی CC11 Pro سروکار داریم.

در این لیست بخشی از مشخصات گوشی موردنظر درج شده و مثلا می‌توانیم به نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی اولد با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۶۱۰ اشاره کنیم. نکته‌ی قابل این است که رزولوشن و نسبت ابعاد این نمایشگر با تلویزیون ۴K یکسان محسوب می‌شود.

همچنین به وجود باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، چیپست ۸ هسته‌ای با حداکثر سرعت ۲٫۴ گیگاهرتز و وجود ۶ تا ۱۶ گیگابایت رم و ۶۴ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره شده است. این گوشی قرار است در رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، فیروزه‌ای، آبی، بنفش، مشکی، سفید و صورتی عرضه شود.

در پنل پشتی آن هم ظاهرا یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. طبق شایعات منتشر شده، یکی از آن‌ها از نوع اولترا واید خواهد بود و دیگر به عنوان دوربین پریسکوپی انجام وظیفه می‌کند. در ضمن نباید وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را از قلم بیندازیم.

روی هم رفته هنوز با قاطعیت نمی‌توانیم بگوییم که این مشخصات مربوط به شیائومی CC11 Pro است ولی احتمالا طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *