طراحی بدنه خانواده iPhone 13 اپل بار دیگر لو رفت

پاورتل/ حدودا ۲ هفته پیش بود که با هم دیدیم ماکت های هر ۴ عضو خانواده آیفون ۱۳ لو رفت. با نزدیک تر شدن این محصولات به تولید اما اطلاعات بیشتری نشت خواهد کرد. امروز طراحی بدنه خانواده iPhone 13 اپل لو رفته است. این اطلاعات جدید همچنان همان طراحی که از قبل می دانستیم را تایید می کند.

طراحی بدنه خانواده iPhone 13
امروز در توییتی از ice universe می بینیم که یک تصویر کاملا قابل حدس منتشر شده است. این تصویر منتسب به خانواده آیفون ۱۳ است. در حقیقت موضوع جدیدی در این تصویر به ما اضافه نمی شود. ما می بینیم که طراحی دوربین آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی به صورت ضربدری ارایه خواهد شد. این متفاوت با نسل قبل است.

طراحی کلی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اما با دوربین سه گانه خود کاملا مشابه نسل قبلی است. البته که طبق گزارش قبلی می دانیم قاب دوربین iPhone 13 واقعا بزرگتر از آیفون ۱۲ است. در این تصاویر تا حدودی می توان چنین موضوعی را تایید کرد.

 تصویر طراحی خانواده آیفون ۱۳
از نظر اندازه کلی قاب دستگاه ها، باید گفت که همان چینش خانواده آیفون ۱۲ را شاهد هستیم. با این تقاوت که در این تصویر من حس می کنم آیفون ۱۳ کمی از آیفون ۱۳ پرو بزرگتر دیده می شود. مشخص نیست که اپل بخواهد نمایشگر آیفون ۱۳ معمولی را از مدل پرو بزرگتر کند و راهبرد خانواده آیفون ۱۱ را پیش بگیرد یا نه. من صرفا از این تصویر چنین حسی دارم، شما چطور؟

در پاسخ های این توییت چند کاربر از عدم تغییر اساسی در طراحی آیفون ۱۳ (حداقل از این زاویه) شاکی بودند. آن ها معتقدند که این شبیه به آیفون ۱۲ است و آن هم خود شبیه به آیفون ۱۱ . تا حدودی بیراه هم نیست اما خب در مقابل برخی هم می گویند دنیای اندرویدی یا حداقل برندهای ضعیف تر یا دستگاه های اقتصادی آن ها از همین زبان طراحی پیروی خواهند کرد و این قدرت اپل را نشان می دهد! شما کدام سمت این اظهار نظرها قرار می گیرید؟

در همین حال MKBHD هم در توییتر خود تصویر زیر را منتشر کرده است. او می گوید این ها ماکت های سری آیفون ۱۳ است. البته که کیفیت ساخت آن ها پایین است و گاها اندازه دوربین ها با هم یکسان نیست اما ما متوجه هستیم که قرار است چه چیزی را این تصویر برداشت کنیم، کلیت طراحی.

 ماکت های سری آیفون ۱۳

نظر شما درباره طراحی کلی iPhone 13 چیست؟ فکر می کنید این دستگاه برای شما جذاب است؟ حتی کوچکتر شدن ناچ آن هم آنقدر نیست که بخواهیم بگوییم تغییر اساسی است اما به هر حال ما به فال نیک می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *