طراحی خاص پیکسل 5 لو رفت

پاورتل/ طراحی دو مدله را که با Pixel 2 و Pixel 2 XL ارایه شده است به خاطر دارید؟ خوب، به نظر می رسد ممکن است گوگل چیزی مشابه برای Pixel 5 در نظر گرفته باشد. روز گذشته طراحی خاص پیکسل ۵ لو رفته و شبیه به پیکسل ۲ است.

نیمه بالایی قاب پشتی Pixel 5 ادعا شده با جنس آلومینیوم پوشانده شده است.امشب تصویر اولیه نمونه Pixel 5 که توسط کاربر توییتر Chun به اشتراک گذاشته شده است، ممکن است نگاهی به آنچه تیم طراحی و مهندسی گوگل درباره آن فکر می کنند، ارائه دهد. اولا، هیچ تصویری از قسمت جلویی به اشتراک گذاشته نشده است، بنابراین در عوض باید روی قسمت پشتی تمرکز کنید.

شیشه دوربین عقب دارای دو سنسور است و از نظر محفظه Pixel 4 به نظر می رسد. ممکن است گوگل با پاورتل همان سیستم دوربین، در هزینه های خود صرفه جویی کند. خوشبختانه، با توجه به درز مشخصات دقیق، دوربین اصلی Pixel 5 نه تنها از شر رادار Soli خلاص خواهد شد، بلکه از واحد تله فوتو نیز به عنوان یک دوربین با زاویه فوق عریض برای تطبیق پذیری بیشتر هم خلاص می شود.

در حالی که یک شیشه کامل در هر تلفن هوشمند ممتازی می تواند مزایایی از جمله زیبایی شناسی بهتر و همچنین قابلیت شارژ بی سیم را داشته باشد، این یک اشکال بزرگ محسوب می شود، شکنندگی. این نمونه اولیه Pixel 5 به لطف ساخته شدن نیمه بالایی از آلومینیوم، از دوام بهبود یافته پشتیبانی می کند، در حالی که نیمه پایینی شیشه این امکان را دارد که بتوان آن را به صورت بی سیم نیز بالا برد.

خوشبختانه، گوگل وقتی مواد پاورتلی نمونه اولیه را با گوشی های رقیب مقایسه می کرد، احتمالاً مانند یک آشفتگی سلطنتی به نظر می رسید. گوگل هنگام تکمیل طرح Pixel 5 یک تک رنگ را پاورتل کرد و حتی اگر شایعه شده قیمت ۶۹۹ دلار آن علی رغم ارزان بودن از Pixel 4 ممکن است کمی بالا باشد، ارائه ها نشان می دهد که پرچمدار آینده از نظر همه مناسب است.

نظر شما درباره این طراحی طرح اولیه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *