طراحی شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا شبیه به گوشی های Vivo باشد

رندرهای تهاجمی Xiaomi 12 Ultra را به یاد دارید؟ خب به نظر می رسد که شاید در نهایت آن طرح صحیح نباشد. گفته می شود که طراحی شیائومی ۱۲ اولترا احتمالا شبیه به گوشی های Vivo باشد. این لزوما موضوع بدی نیست اما خب به یاد داشته باشید خبر غیررسمی بوده و شایعه محسوب می شود.

طراحی شیائومی ۱۲ اولترا
طراحی قاب پشتی گوشی هوشمند Xiaomi 12 Ultra بار دیگر لو رفته و به نظر می رسد ظاهر آن شبیه گوشی پرچمدار جدید Vivo باشد. به تازگی شیائومی از سری ۱۲ گوشی های هوشمند خود در کشور چین رونمایی کرد. این سری پرچمدار شامل گوشی های شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و ​​شیائومی ۱۲ ایکس می شود. با این حال، Xiaomi 12 Ultra در آن زمان بخشی از معرفی سری نبود.

علیرغم عدم تایید رسمی، شایعات اخیراً گمانه زنی های زیادی را پیرامون مشخصات کلیدی گوشی منتشر کرده است. علاوه بر این، اکنون گزارش جدیدی ادعا می‌کند که شیائومی ۱۲ اولترا به زودی ارائه خواهد شد.

همچنین طراحی پشتی گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا در Weibo دیده شده است. این گزارش نشان می دهد که Xiaomi 12 Ultra از یک ماژول دوربین پشتی بزرگ بهره می برد. علاوه بر این، افشاکننده نشان می‌دهد که طراحی این گوشی شبیه به پرچم‌دار آتی Vivo است.

گزارش جدید در Weibo منتشر شد. طبق اطلاعات فاش شده Xiaomi 12 Ultra دارای یک ماژول دوربین عظیم روی قاب پشتی است. این ماژول دوربین تمام عرض قاب پشتی گوشی را اشغال می کند، چیزی شبیه به تصویر اصلی مطلب.

همچنین قسمت دایره ای دوریین می تواند در یک قاب مستطیلی قرار بگیرد. به همین ترتیب، بخش داخلی دایره‌ای با تراز مرکزی احتمالاً به‌عنوان بخش اصلی دربردارنده سنسورهای دوربین عمل می‌کند. این طرح ساده نشان می دهد که چیدمان طراحی احتمالاً شباهتی به ظاهر بیرونی گوشی هوشمند پرچمدار آینده Vivo دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این طراحی زیباست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *