طراحی و مشخصات اصلی بلک شارک 4 فاش شد

پاورتل/ بلک شارک ۴ گوشی گیمینگ جدیدی است که تصاویری از آن فاش شده است. این گوشی چند روز دیگر رونمایی می‌شود و به‌نظر می‌رسد سه دوربین در پنل پشتی دارد.
   
۲۳ مارس ۲۰۲۱ (۳ فروردین ۱۴۰۰)، گوشی بلک شارک ۴ (Black Shark 4) رسمی معرفی می‌شود و هرچه به رونمایی‌اش نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این گوشی دردسترس قرار می‌گیرد. به‌گزارش GSMArena، گیمری چینی اخیرا نگاهی جامع به بلک شارک ۴ انداخته است تا با این دستگاه‌ بیشتر آشنا شویم.

در ویدئو فاش‌شده، می‌بینیم که بلک شارک ۴ در مرکز بخش بالایی صفحه‌نمایشش از حفره‌ای برای دوربین سلفی میزبانی می‌کند. این شیوه‌ی طراحی در تضاد با تمامی مدل‌های پیشین گوشی‌های سری بلک شارک است؛ چراکه به‌جای حفره، حاشیه‌هایی نسبتا ضخیم‌تر داشتند و دوربین سلفی در همان حاشیه‌ی صفحه‌نمایش جای می‌گرفت.

در سمت راست گوشی، می‌توانیم دکمه‌های مکانیکی خاصی را ببینیم که مخصوص بازی‌کردن هستند. این دکمه‌ها قبلا در گوشی بلک شارک ۳ پرو هم تعبیه شده بودند. در مرکز بخش کناری نیز، حسگر اثر‌انگشت دیده می‌شود.

افزون‌براین، تصویری از پنل پشتی بلک شارک ۴ نیز منتشر شده است که دستگاه را با قاب و سیستم خنک‌کننده‌ی متشکل ‌از فن نشان می‌دهد. ظاهرا این فن در قالب وسیله‌ی جانبی ارائه می‌شود و صفحه‌نمایشی مجزا برای نمایش دمای گوشی دارد. در پنل پشتی بلک شارک ۴، سه دوربین می‌بینیم؛ بااین‌حال، نمی‌دانیم کارکرد آن‌ها چیست. احتمالا این مجموعه دوربین عریض و فوق‌عریض و تله‌فوتو (ماکرو یا حتی عمق‌سنج) را شامل می‌شود. 

در بالا، دو تصویری را می‌بینید که رسما حساب کاربری بلک شارک در ویبو منتشر کرده است و طراحی پنل پشتی بلک شارک ۴ را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای نمایش می‌دهد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *