عبور فروش بازی it Takes Two از یک میلیون نسخه

پاورتل/ به تازگی استودیوی هیزلایت (Hazelight Studios)، توسعه‌دهنده‌ی بازی It Takes Two، آمار فروش این عنوان را اعلام کرده است. این طور که به نظر می‌رسد بازی کوآپ این استودیو هم‌اکنون بیش از یک میلیون نسخه فروش کرده است.

به نظر می‌رسد که تمرکز استودیوی هیزلایت بر روی ساخت عناوین کوآپ، توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. It Takes Two، دومین بازی این استودیو، نقدها و نمرات بسیار مثبتی را دریافت کرده و حالا از نظر تجاری هم به موفقیت دست یافته است. این بازی حالا توانسته از یک میلیون نسخه فروش عبور کند. عددی که برای چنین عنوانی حقیقتا تحسین برانگیز است.

یوسف فارس (Josef Fares)، کارگردان بازی، در واکنش به این خبر در توییتر گفت: «این یعنی بازی‌بازانی هستند که به دنبال عناوین کوآپ می‌گردند! از همه ممنونم و امیدوارم که در آینده بیشتر شاهد چنین بازی‌هایی باشیم.»

موفقیت It Takes Two بدون شک دستاورد بزرگی برای این استودیوی نوپا است. جالب است بدانید که فارس چندی پیش گفته بود که بازی بعدی هیزلایت حتی از It Takes Two هم بهتر خواهد بود. حال به نظر می‌رسد که این استودیو کار دشواری برای تکرار موفقیت این بازی داشته باشد. البته هیزلایت ثابت کرده که استعداد ساخت بازی‌های سرگرم‌کننده و با کیفیت را دارد.

بازی It Takes Two هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *