عمر باتری Motorola Edge 20 Pro مشخص شد

موتورولا به اندازه برندهایی مانند شیائومی و سامسونگ فعالیت گسترده ندارد. اما این کمپانی امسال فعال‌تر از قبل شده است. گوشی Motorola Edge 20 Pro، مدعی جدید موتورولا است. حال، عمر باتری Motorola Edge 20 Pro در تست‌های Gsmarena مشخص شده است.

موتورولا مدتی قبل از گوشی Motorola Edge 20 Pro پرده برداری کرد. این گوشی، به عنوان گوشی پرچمدار جدید موتورولا پا به عرصه وجود نهاد.

مجموعه Gsmarena مانند همیشه پس از بررسی گوشی‌ها، عمر باتری و تست سرعت شارژ آن‌ها را نیز به اشتراک گذاشته است. اما موتورولا اج ٢٠ پرو چه تجربه کاربری را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد؟ خب، پاسخ این سؤال در عمر باتری و تست سرعت شارژ Motorola Edge 20 Pro نهفته است. اما پیش از آن، مروری بر مشخصات بارز این دستگاه داریم:

– نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی

– تراشه Snapdragon 870

– سیستم عامل اندروید ١١ پایه

– باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٣٠ واتی درون جعبه

عمر باتری Motorola Edge 20 Pro

موتورولا اج ٢٠ پرو از نمایشگری با رفرش ریت بالا و تراشه‌ای رده بالا بهره می‌برد. با این حال، مدعی جدید موتورولا موفق به ثبت دوام ١١٢ ساعته در حالت استفاده ترکیبی شده است. به همین منوال، عمر باتری Motorola Edge 20 Pro در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد. تماس ۳G، تستی است که شاهد بازدهی باتری ۴٠ ساعته اج ٢٠ پرو در آن هستیم. شایان ذکر است که این دستگاه توانسته است بازدهی به ترتیب ١٢:٣٠ و ٢٣ ساعته در بخش‌های وب گردی با رفرش ریت ١۴۴ هرتزی و پخش فیلم داشته باشد. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری موتورولا اج ٢٠ پرو با دیگر رقبای آن قابل مشاهده است:

تست سرعت شارژ گوشی رده بالای جدید موتورولا

خب، مشهود است که یک شارژر ٣٠ واتی برای این گوشی رده بالا و نسبتاً گران نقطه قوت محسوب نمی‌شود. اما در عمل این شارژر چه عملکردی از خود به جا می‌گذارد؟

در نیم ساعت اول اتصال این شارژر به این گوشی، ۵٣ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود. در انتها، فول شارژ شدن این گوشی ٧٧ دقیقه زمان می‌برد. جالب است که بدانید Galaxy S20 FE با همین ظرفیت باتری و شارژر ٢۵ واتی، ٧ دقیقه زودتر شارژ می‌شود!

نظر شما در مورد عمر باتری Edge 20 Pro چیست؟ آیا سرعت شارژ آن باب میل شما می‌باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *