فروش سری Yakuza از مرز ۱۴ میلیون نسخه عبور کرد

پاورتل/ شرکت سگا (Sega) اخیرا آماری از فروش آی‌پی‌های محبوب و شناخته شده‌ی خود را منتشر کرده است که در این میان نام سری موفق Yakuza نیز به چشم می‌خورد. براساس آمار منتشر شده، فروش کلی سری Yakuza از زمان عرضه تا به امروز از مرز ۱۴ میلیون نسخه عبور کرده است.

به گفته‌ی شرکت سگا «بازی‌بازان خارجی از این سری به خوبی استقبال کرده‌اند» ولی این شرکت همچنان معتقد است که سری Yakuza تنها گروهی خاص از کاربران را هدف قرار داده است.  در حال حاضر، استراتژی در نظر گرفته شده برای این سری محبوب عرضه‌ی آن برروی پلتفرم‌های مختلف است که پلتفرم رایانه‌های شخصی نقشی کلیدی را در این استراتژی برعهده دارد. این موضوع به خوبی در نسخه‌ی جدید این سری یعنی Yakuza: Like a Dragon نیز دیده می‌شد که از همان روز نخست برروی تمامی پلتفرم‌ها عرضه شد. با این حال، باید منتظر ماند و دید آیا شرکت سگا روشی مشابه را برای نسخه‌های بعدی نیز پیش خواهد گرفت یا خیر.

در حال حاضر، شرکت سگا قصد دارد عناوین Yakuza 3 تا ۵ و همچنین Yakuza 6: The Song of Life را در آینده‌ی نزدیک برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های اکس‌باکس نیز عرضه کند. استودیوی سازنده نیز قصد دارد اوایل ماه دسامبر رویدادی زنده را با هدف صحبت درباره‌ی آینده‌ی این سری محبوب برگزار کند. از این رو می‌توانیم منتظر انتشار اطلاعات جدید از سری Yakuza در آینده‌ی نزدیک باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *