فهرست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در اولین ماه سال 2021 مشخص شد

پاورتل/ سونی از بازی‌های رایگان سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس برای ماه ژانویه ۲۰۲۱ رونمایی کرده که مطابق معمول شامل یک بازی PS5 و دو بازی PS4 می‌شوند.
  
بازی Maneater به‌عنوان نماینده بازی‌های پلی استیشن ۵ در فهرست عناوین رایگان سرویس PS Plus در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شده است. باوجود اینکه بازی شبیه‌ساز کوسه آدم خوار Maneater برای کنسول پلی استیشن ۴ نیز عرضه شده است؛ این نسخه به‌طور ویژه به ورژن نسل فعلی این بازی اختصاص دارد. بازی سرگرم‌کننده و هیجان انگیز Maneater در وبسایت متاکریتیک امتیاز ۷۰ را از آن خود کرده است.

اما کاربران سرویس PS Plus روی پلی استیشن ۴ می‌توانند از این ماه، ماجراجویی‌های لارا کرافت در Shadow of the Tomb Raider را به‌صورت رایگان تجربه کنند. شاید نتوانیم این بازی را به‌عنوان محبوب‌ترین ریبوت از سه‌گانه لارا کرافت نام‌گذاری کنیم؛ اما Shadow of the Tomb Raider مطمئناً از جایگاه ویژه‌ای درکنار Tomb Raider و Rise of the Tomb Raider برخوردار است. این بازی یک تجربه بسیار خوب از سبک اکشن و ماجراجویی را به مخاطب خود ارائه کرده ولی باید گفت که در سطح پایین‌تری نسبت به دو بازی دیگر قرار می‌گیرد.

Greedfall نیز بازی اکشن و نقش آفرینی دیگری است که به‌صورت رایگان برای کاربران سرویس اشتراکی سونی ارائه شده است. منتقدان از این بازی به‌عنوان یک تجربه خاطره‌انگیز RPG یاد کردند که شما را با دنیای جادویی و متفاوتی آشنا می‌کند. البته هردوی این بازی‌ها با استفاده از قابلیت backwards compatibility روی PS5 نیز قابل اجرا خواهند بود.

هر سه بازی جدید سرویس PS Plus از تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ دی) در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

نظر شما درباره فهرست بازی‌های جدید سرویس پی اس پلاس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *