قابلیتی قدیمی اما پرکاربرد به واتساپ اضافه شد

کلیک/ واتساپ در توییتر اعلام کرده است که قابلیت بی صدا کردن چت در واتساپ برای همیشه به نسخه های اندروید، iOS و وب واتساپ اضافه شده است. 

قابلیت جدیدی به واتساپ اضافه شده است که به کاربران این امکان را می‌دهد یک چت را برای همیشه بی صدا کنند. این شرکت غول فناوری در توییتر اعلام کرده است که در حال اضافه کردن یک حالت جدید «همیشه» یا «always» به تنظیمات چت است. مدتی است که این قابلیت در نسخه بتا واتساپ منتشر شده است و در نهایت این شرکت اکنون قصد دارد این قابلیت را برای نسخه اصلی واتساپ منتشر کند. 

قبل از این به‌روزرسانی، تنظیمات بی صدا کردن چت‌ها تنها سه گزینه ۸ ساعت، یک هفته و یک سال داشت. با انتشار قابلیت جدید، گزینه یک سال به همیشه تغییر پیدا می‌کند و کاربران می توانند برای همیشه یک چت را بی‌صدا کنند. این ویژگی قرار است به نسخه‌های اندروید، iOS و وب اضافه کند. 

اکنون برای بی صدا کردن چت برای همیشه باید چت مورد نظر خود را باز کنید؛ سپس روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید و گزینه Mute Notification را پاورتل کنید. یک پنجره کوچک باز می‌شود که سه گزینه ۸ ساعت، یک هفته و همیشه دارد. زیر این گزینه ها عبارت Show Notification نوشته شده است که اگر تیک کنار آن را فعال کنید، نوتیفیکیشن چت در نوار نوتیفیکیشن‌ها نمایش داده می‌شود اما صدا ندارد. برای اینکه چت را از حالت بی صدا خارج کنید نیز باید همین مراحل را تکرار کنید و گزینه Unmuted Notification را پاورتل کنید. 

واتساپ که مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دارد، به تازگی در حال توسعه قابلیت‌های زیادی است تا بتواند نیاز تمام کاربران را برطرف کند. برای مثال به زودی قابلیت تماس صوتی و تصویری روی نسخه وب فعال می‌شود یا به زودی کاربران می‌توانند اکانت واتساپ خود را همزمان روی چهار دستگاه هوشمند نصب کنند. آیا این قابلیت برای شما فعال شده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *