قاب محافظ مخصوص قلم S Pen گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ را ببینید

پاورتل/ گرچه امسال سری گلکسی نوت ممکن است مرده باشد، اما سامسونگ از کنار گذاشتن قلم S Pen منصرف نشده است. این قلم قرار است به‌عنوان یکی از قابلیت‌های ویژه در گلکسی زد فولد ۳ پشتیبانی شود و جدیدترین تصاویر منتشر شده از قاب محافظ قلم این دستگاه، نشان می‌دهد که سامسونگ چگونه قصد دارد تا S Pen را با گوشی تاشوی خود یکپارچه کند.

قاب محافظ مخصوص قلم گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ
نشریه هندی ۹۱Mobiles، به‌تازگی رندرهای رسمی Samsung S Pen Case مخصوص Galaxy Z Fold 3 را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این لوازم جانبی، از نظر ابعاد بسیار بزرگ می‌باشد.

این محصول از ظاهری چرمی(یا چرم وگان) ساخته شده و به قاب چرمی folio که سامسونگ در تابستان گذشته با Galaxy Z Fold 2 عرضه کرد، شباهت دارد. تفاوت کلیدی این دو اما، اینست که این بار و برای نسخه زد فولد ۳، اسلات S Pen نیز درنظر گرفته شده است.

 قاب محافظ مخصوص قلم گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ
نگهدارنده قلم در قسمت میانی قاب قرار گرفته است، دقیقاً در قسمت بسیار مهم لولای Fold 3. هنگامی که این گوشی را باز کنید، ‘S Pen Fold Edition’ به قسمت مرکزی قاب در پشت دستگاه منتقل می‌شود و وقتی تلفن بسته شود، کاربران آن را در سمت چپ می‌یابند.

این حالت تاحدودی به قاب مخصوص S Pen که سامسونگ در اوایل سال جاری برای Galaxy S21 Ultra عرضه کرد، شباهت دارد؛ اما این بدان معناست که کاربران مجبورند باوجود دستگاه نسبتا بزرگی که در اختیار دارد، با مشکلات بیشتری نیز کنار بیایند.

 قاب قلم Galaxy Z Fold 3
البته قلم S Pen برای همه اجباری نخواهد بود. گزارشات مختلف ادعا کرده‌اند که قاب‌های استاندارد گلکسی زد فولد ۳ بدون شکاف S Pen نیز در دسترس خواهد بود که احتمالاً با قیمت پایین‌تری نیز به‌فروش می‌رسند.

در رندرهایی که در بالا مشاهده کردید، به‌نظر می‌رسد بتوان قسمت نگهدارنده S Pen را نیز جداسازی کرد. این بدان معناست که مشتریانی که S Pen Case را خریداری می‌کنند، می‌توانند قلم را در صورت عدم استفاده حذف کنند.

انتظار می‌رود سری جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ به‌همراه لوازم جانبی آنها و همچنین ساعت‌های هوشمند و ایربادز این شرکت در رویداد آنپکد در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ به‌صورت رسمی رونمایی شوند.

نظر شما راجع‌به طراحی قاب محافظ S Pen سامسونگ برای Galaxy Z Fold 3 و نحوه جایگیری قلم در آن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *