قوانین بهداشتی اپل و گوگل برای دوران امیکرون

شرکت‌های اپل و گوگل در یادداشتی که توسط خبرگزاری CNBC به بیرون درز پیدا کرده‌ است، قوانین سخت گیرانه‌ی جدیدی برای کارمندان خود در نظر گرفته‌اند تا بتوانند در برابر موج جدید سویه‌ی جدید بیماری کرونا خود را حفظ کنند. برای اطلاع از قوانین بهداشتی اپل و گوگل با ما همراه باشید.

طبق پروتکل جدیدی که گوگل برای کارمندان خود مشخص کرده، کارمندانی که به صورت منظم به دفاتر گوگل در سراسر جهان مراجعه می‌کنند باید علاوه بر تزریق دوز تقویتی واکسن کرونا، هر هفته آزمایشی برای بیماری کرونا انجام دهند و در زمان ورود به دفاتر این شرکت در سراسر جهان آن را ارائه دهند و در زمان حضور خود در دفاتر نیز از ماسک‌های مخصوص استفاده کنند. سخنگوی گوگل، خانم لورا لی اریکسون در مصاحبه‌ای شرح داده که سیاست‌های جدید این شرکت در راستای انتشار ویروس جدیدی به نام امیکرون است و البته که کارمندان این شرکت برای انجام آزمایشات خود هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و تمام این هزینه‌ها توسط خود شرکت گوگل پرداخت خواهد شد.

علاوه بر این سیاست‌های جدید، تست‌های خانگی کرونا نیز به تمام کارمندان تمام وقت و پاره وقت این شرکت عرضه خواهد شد. کارمندان اپل نیز از این موضوع مستثنی نیستند و مجبورند تا دوز تقویتی واکسن کرونای خود را تزریق کنند. این شرکت نیز قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای ورود کارمندان به شرکت خود را تنظیم کرده است. اگر خبرها را دنبال کرده باشید متوجه شده‌اید که به دنبال شیوع گسترده‌ی سویه‌ی امیکرون در آمریکا، تعدادی از فروشگاه‌های اپل تعطیل شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *