قیمت احتمالی گوشی تاشو آنر مجیک V فاش شد

آنر مجیک V چند روز دیگر به عنوان اولین گوشی تاشو سال ۲۰۲۲ و اولین گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی خواهد شد. اما حالا قیمت دو مدل آن توسط منابع چینی افشا شده است.

طبق تصویر به اشتراک گذشته شده توسط منابع، ظاهرا نسخه پایه آنر مجیک V از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و قیمت آن ۲۱۹۵ دلار خواهد بود. همچنین گزینه دیگری از این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که ۲۳۵۱ دلار قیمت دارد. همچنین طبق این تصویر، پیش فروش گوشی تاشو آنر از ۱۰ ژانویه (همان روز معرفی) آغاز خواهد شد.
  
باید به این موضوع اشاره کرد که تصویر فاش شده توسط این منابع را نمی‌توان به صورت ۱۰۰ درصد تایید کرد و باید منتظر ارائه اخبار تکمیلی بیشتری باشیم.

تصویر تبلیغاتی جدید آنر مجیک V
علاوه بر این، مجله Esquire تصویر تبلیغاتی جدیدی از مجیک V به اشتراک گذاشته که طراحی این گوشی را با پنل پشتی از جنس چرم گیاهی نشان می‌دهد.

  
ظاهرا آنر در مرکز بالای نمایشگر خارجی خود یک روزنه مخصوص دوربین سلفی خواهد داشت. همچنین طبق گزارش‌های قبلی، مجیک V از نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. از طرفی دیگر می‌توان انتظار داشت لبه بالایی و پایین دستگاه به اسپیکر مجهز شود و در لبه سمت راست آن شاهد دکمه تنظیم صدا و یک کلید پاور باشیم.

در این تصویر علاوه بر پنل پشتی چرمی دستگاه، شاهد ماژول دوربین سه‌گانه آن نیز هستیم. طبق شایعاتی که تاکنون منتشر شده، گوشی تاشو آنر دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 خواهد بود. همچنین درباره نمایشگر تاشو داخلی دستگاه نیز شایعه شده که دارای روزنه مخصوص دوربین سلفی خواهد بود و از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر در تاریخ ۲۰ دی از گوشی تاشو خود رونمایی خواهد کرد، بنابراین چیزی به زمان معرفی آن باقی نمانده و در روزهای آینده جزئیات کامل آن مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *