قیمت بسته‌های اینترنت برخی از شرکت‌ها افزایش یافت

قیمت بسته‌های اینترنت برخی شرکت‌های اینترنتی از جمله شاتل و مخابرات، دو برابر شد.
   
مشاهده‌ی قیمت بسته‌های برخی شرکت‌های اینترنتی از جمله شاتل و مخابرات نشان می‌دهد که آن‌ها دست به افزایش صد درصدی قیمت بسته‌های اینترنتی خود زده‌اند. بسیاری از کاربران نیز در شبکه‌های اجتماعی نسبت به دو برابر شدن قیمت بسته‌ها اعتراض کرده‌اند.

در حال حاضر قیمت اینترنت یک گیگابایت ترافیک شاتل که پیش‌تر ۲ هزار تومان بود، به ۴ هزار تومان افزایش پیدا کرده است و قیمت ۵ گیگابایت ترافیک نیز از ۱۰ هزار تومان به ۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

این روند افزایش قیمت در بسته‌های اینترنت مخابرات نیز دیده می‌شود. طبق تصاویر و اطلاعاتی که کاربران در مورد قیمت اینترنت مخابرات منتشر کرده‌اند، این شرکت قیمت بسته‌های اینترنتی خود را ۱۰۰ درصد افزایش داده است؛ به‌طوری که قیمت ۵۰۰ گیگابایت اینترنت ماهانه از ۱۶۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. پیش از آغاز سال ۱۴۰۱ بسیاری از شرکت‌های اینترنتی و موبایل اعلام کرده‌ بودند که تعرفه‌ی اینترنت در سال جدید باید ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کند. آن‌ها اعلام کرده بودند که ادامه‌ی ثابت ماندن تعرفه در سال ۱۴۰۱ باعث خواهد شد آن‌ها دیگر امکان ادامه فعالیت نداشته باشند.

افزایش بی‌سروصدای قیمت اینترنت برخی شرکت‌های اینترنتی در حالی اتفاق می‌افتد که سال گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعلام کرده بود هیچ اپراتوری به بهانه افزایش دو درصدی حق السهم دولت، حق افزایش تعرفه‌ی اینترنت را ندارد و سازمان تنظیم مقررات، تعرفه‌ها را اعلام می‌کند و متناسب با اعلام این سازمان حق تغییر نرخ‌ها وجود خواهد داشت.

در همین زمینه نیز رئیس رگولاتوری، صادق عباسی شاهکوه با افزایش ۱۰۰ درصدی اینترنت مخالفت کرده و اعلام کرده بود که در سال ۱۴۰۱ بعد از بررسی و مطالعات لازم، تعرفه‌های اینترنت به‌طور حتمی افزایش خواهد یافت.

آیا قیمت بسته‌های اینترنت شما هم افزایش پیدا کرده است؟ اگر شما هم در خرید بسته‌های اینترنتی خود با افزایش قیمت مواجه شده‌اید، مقدار افزایش و نام شرکت اینترنتی خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *