قیمت و تاریخ‌ عرضه‌ دقیق کنسول‌های محبوب شما فاش شد

پاورتل/ به نظر می‌رسد کنسول‌های نسل بعدی با قیمتی مناسبی در دسترس بازی‌بازان قرار گیرند.

چندی پیش یک تحلیل‌گر معروف قیمت و تاریخ عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ را قبل از تایید رسمی سونی فاش کرد. شرکت سونی هنوز جزئیات حیاتی پلتفرم نسل بعدی خود را به اشتراک نگذاشته است و طرفداران تشنه‌ی اطلاعات بیشتر در مورد بازی‌ها، نرم‌افزار، تاریخ عرضه و از همه مهم‌تر قیمت کنسول هستند. سکوت آن‌ها باعث شد تحلیلگران و منابع داخلی پیش‌بینی‌های مختلفی داشته باشند و شایعه‌های گوناگونی در فضای مجازی پخش شود.

در ذهن داشته باشید این احتمال وجود دارد که اطلاعات منتشر شده از این تحلیلگر معروف حقیقت نداشته باشد اما وی قبلاََ بیانیه‌های معتبری را به اشتراک گذاشته است. رابرتو سرانو (Roberto Serrano)، تحلیلگر مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی، ساعاتی پیش اعلام کرد که کنسول نسل بعدی سونی در تاریخ ۲۳ آبان (۱۳ نوامبر) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. او همچنین در توییت خود به این نکته اشاره کرد که اطلاعات او “بیش از یک شایعه یا پیش‌بینی” اعتبار دارند و از منبعی بسیار معبتر به دست او رسیده است. وی در ادامه توضیح می‌دهد که نسخه‌ی استاندارد پلی‌استیشن ۵ با قیمت ۴۹۹ دلار یا ۴۹۹ یورو عرضه خواهد شد در حالی که نسخه‌ی دیجیتالی ۳۹۹ دلار یا ۳۹۹ یورو قیمت دارد.

وی همچنین در ادامه متذکر می‌شود بازی‌بازان انگلیسی انتظار قیمت ۴۴۷ پوندی و ۳۶۰ پوندی را برای نسخه‌ی استاندارد و دیجیتالی داشته باشند. نکته‌ی جالب توجه در مورد بیانیه‌ی او این است که اطلاعات وی با جزئیات منتشر شده توسط خرده‌فروشی فرانسوی در اواخر ماه گذشته هماهنگی دارد. از طرفی باندل ویژه‌ی Fortnite برای کنسول‌های نسل بعدی در تاریخ ۲۷ آبان (۱۷ نوامبر) عرضه خواهد شد که با این گزارش در یک راستا قرار می‌گیرند.

آقای سرانو در توییت خود اعلام کرد، اکس‌باکس سری اس در تاریخ ۱۵ آبان (۵ نوامبر) و سری اکس در تاریخ ۱۶ آبان (۶ نوامبر) در دسترس بازی‌بازان قرار می‌گیرد. بر اساس ادعای آقای سرانو کنسول اکس‌باکس سری اس با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود در حالی که اکس‌باکس سری اکس ۴۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. لازم به ذکر است که این ادعا با گزارش‌ها و شایعه‌های اخیر در تضاد قرار دارد. مدتی پیش خانوم آلانا پیرس (Alanah Pearce)، خبرنگار معروف، ادعا کرده بود که تصویری از جانب یکی از منابع داخلی مایکروسافت برای او ارسال شده است مبنی بر این که اکس‌باکس سری اکس ۵۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین اخیراََ آن‌ها در کنفرانسی از قیمت بالای تولید کنسول صحبت کرده‌ بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *