لنوو از مدل‌های به‌روزشده کیس و کامپیوترهای چندمنظوره ThinkCentre رونمایی کرد

لنوو در جریان رویداد CES ۲۰۲۲ از مدل‌های به‌روزشده کیس و کامپیوترهای چندمنظوره ThinkCentre رونمایی کرد؛ کامپیوترهایی که می‌توانند گزینه‌‌ا‌ی ایده‌آل برای کارهای روزمره عموم کاربران باشند.
   
لنوو با برگزاری رویداد CES ۲۰۲۲ مجموعه‌ی جدیدی از رایانه‌های شخصی رومیزی را با هدف کاربران تجاری معرفی کرد. خانواده کامپیوترهای تینک‌سنتر نیو مدل‌های ThinkCentre neo 70t و ThinkCentre neo 50s را شامل می‌شود که در‌ واقع رایانه‌های شخصی رومیزی سنتی محسوب می‌شوند و در‌ نهایت، دو کامپیوتر چندمنظوره (All-in-One) به‌نام neo 30a 24 و M90a Gen 3 Pro نیز وجود دارند. تمامی مدل‌های جدید از خانواده تینک‌سنتر در بطن خود از تراشه‌های نسل دروازدهمی اینتل پذیرایی می‌کنند و قدرت نرم‌افزاری آن‌ها را نیز ویندوز ۱۱ تأمین خواهد کرد.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، مدل ۷۰t رایانه‌ای در شکل‌وشمایل سُنتی است که در کلاس دسکتاپ‌های تاور قرار می‌گیرد. مشخصات مدل یادشده به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند تمام نیازهای کاربران تجاری را برآورده کند. این دستگاه را می‌توان تا حدکثر کارت گرافیک GeForce RTX 3060 Ti انویدیا در کنار پردازنده نسل دوازدهم سری Core اینتل پیکربندی کرد. جدیدترین دسکتاپ لنوو همچنین از قابلیت کابل هوشمند پشتیبانی می‌کند که متعاقباً به دو کامپیوتر اجازه می‌دهد تا به یک نمایشگر متصل شوند و به‌طور موازی کار کنند.

دومین عضو در خانواده‌ی تینک‌سنتر نیو، مدل ۵۰S است که در مقایسه با مدل قبلی ابعاد کوچک‌تر و مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری دارد. برای مثال، این دسکتاپ به‌جای پشتیبانی از کارت‌های گرفیکی قدرتمند انویدیا، از تراشه‌های گرافیکی Iris Xe اینتل بهره می‌گیرد؛ زیرا دارای گواهینامه TÜV برای صدای بسیار کم (ULN) است. رایانه شخصی مورد بحث همچنین از قابلیت Intelligent Cooling Engine 5.0 به‌منظور به حداکثر رساندن بهره‌وری انرژی پشتیبانی می‌کند.

با گذر از دسکتاپ‌های مرسوم، لنوو دو کامپیوتر چندمنظوره‌ی تینک‌سنتر نیو ۳۰a 2 و تینک‌سنتر M90a Gen 3 Pro را نیز معرفی کرده است. نخستین دستگاه دارای نمایشگر ۲۳.۸ اینچی و وب‌کم جمع‌شونده و ابزار مدیرت جلسه هوش مصنوعی است که از ترجمه‌ی بلادرنگ، صدا به متن، زیرنویس و ویرایشگر یادداشت‌های جلسات پشتیبانی می‌کند.

به‌طور کلی، لنوو جزئیات زیادی را از خانواده کامپیوترهای یادشده ارائه نداده است و طبیعتاً مدل M90a Gen 3 Pro نیز از این قاعده مستثنا نیست. با‌ این‌‌ حال، به‌نظر می‌رسد که این مدل از پلتفرم Intel vPro بهره می‌گیرد و قابلیت‌های ThinkShield، Windows Hello و PrivacyGuard همگی دستگاه را از لحاظ امنیتی تضمین می‌کنند.

ناگفته نماند که مدل یادشده همچنین دارای قابلیت تشخیص حضور انسان همیشه روشن (HPD) است و از گواهی‌های متعددی نظیر کاهش نور آبی مضر (TÜV Rheinland) پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *