لپ تاپ ZenBook S 13 OLED ایسوس با پردازنده نسل ۱۳ اینتل معرفی شد

لپ تاپ ZenBook S 13 OLED ایسوس با پردازنده نسل ۱۳ اینتل معرفی شد. این کمپانی، خبر رونمایی از لپ تاپ مذکور را در توییتر خود اعلام کرده و همچنین جزئیات قیمت آن را در صفحه وب سایت رسمی خود به اشتراک گذاشته است.

قیمت و مشخصات Zenbook S 13 OLED ایسوس به اشتراک گذاشته شده است
طبق آن چیزی که در صفحه وب‌سایت رسمی ایسوس مشخص شده، Zenbook S 13 OLED با پردازنده نسل ۱۳ i7 (UX5304) اینتل قیمتی معادل ۱,۰۴۹,۹۹۰ روپیه (۱,۲۸۰ دلار) دارد. شایان ذکر است که این دستگاه در گزینه i5 نیز موجود است، اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. در ادامه نگاهی به مشخصات و ویژگی‌ های این لپ تاپ جدید ایسوس خواهیم انداخت.

همان طور که اشاره شد لپ تاپ OLED ایسوس Zenbook S 13 در دو نسخه با دو پردازنده مختلف عرضه می‌شود. یک نسخه با پردازنده Intel Core i5-1335U و نسخه دیگر با پردازنده Intel Core i7-1355U که هر دو دارای گرافیک Intel Iris Xe هستند.

این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش ۳K OLED ۳۳.۷۸ سانتی‌متری (۱۳.۳ اینچ) با نسبت تصویر ۱۶:۱۰، زمان پاسخ‌گویی ۰.۲ میلی ثانیه و رفرش ریت ۶۰ هرتز است. نمایشگر این دستگاه از استاندارد HDR پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این صفحه نمایش همچنین دارای گواهی VESA VESA Display HDR True Black 500 است.

کاربران می‌توانند بین حافظه رم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی LPDDR5 و همچنین حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی M.2 NVMe PCIe 4.0 یکی را انتخاب کنند. این لپ‌تاپ دارای پورت‌های ورودی/خروجی مختلفی است. از جمله این پورت ها می‌توان به یک درگاه USB 3.2 نسل ۲ Type-A، دو پورت Thunderbolt 4، یک درگاه HDMI 2.1 و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، برای افزایش امنیت و راحتی، این لپ تاپ به یک دوربین FHD با پشتیبانی از فرستنده مادون قرمز برای Windows Hello مجهز شده است. سیستم صوتی شامل فناوری Smart Amp بوده و با همکاری harman/kardon توسعه یافته است. برای اتصال بی سیم، ZenBook S 13 OLED به Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۳ مجهز شده است.

این محصول از باتری لیتیوم یونی ۶۳ وات ساعتی ۴ سلولی بهره می‌برد. این باتری به وسیله یک آداپتور ۶۵ واتی شارژ خواهد شد. این ZenBook جدید وزنی معادل ۱.۰ کیلوگرم داشته و ابعاد آن ۲۱.۶۳×۱.۱۸×۲۹.۶۲ سانتی متر است‌.

این لپ تاپ به گونه ای طراحی شده که به راحتی قابل حمل باشد. لازم به ذکر است که بر روی این محصول مجموعه اپلیکیشن های Office مایکروسافت به طور پیش‌فرض نصب شده است. این لپ‌تاپ از استاندارد نظامی MIL-STD 810H برخوردار است.

نظر شما درباره این لپ تاپ جدید ایسوس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *