لیست بازی‌های که به زودی از سرویس PS Now حذف می‌شوند

پاورتل/ بازی Days Gones توسط ژانویه ۲۰۲۱ توسط سرویس اشتراک PS Now کنار گذاشته می‌شود. اگرچه این خبر برای کسانی که از بازی‌های وحشت و بقا لذت می‌برند یا هنوز موفق به تجربه این عنوان نشده‌اند خبر بدی است اما هنوز هم عناوین زیادی برای تجربه بر روی سرویس PS Now وجود دارد.

هر ماه، سونی عناوین جدیدی را برای اضافه شدن به سرویس PS Now پاورتل می‌کند و برخی دیگر را حذف می‌نماید. در ماه‌های اخیر شاهد بودیم که سونی خیلی بیشتر از سه بازی که در گذشته وعده داده بود، ارائه داد. به عنوان مثال، شش بازی پلی‌استیشن ۴ در ابتدای ماه دسامبر با سرگروهی عنوان Horizon Zero Dawn به این سرویس اضافه شدند. پنج عنوان دیگر که به طور همزمان در دسترس بودند عبارتند از، Stranded Deep ،Broforce ،Wreckfest: Drive Hard. Die Last ،The Surge 2 و Darksiders III. هیچ کدام از این بازی‌ها در این ماه حذف نمی‌شوند، اما در ماه ژانویه تغییراتی در این سرویس صورت خواهد گرفت.

در ادامه لیست بازی‌های که به زودی از سرویس PS Now حذف می‌شوند را به همراه توضیحی مختصر از هر بازی خواهید دید.

Days Gone

تاریخ حذف = ۴ ژانویه ۲۰۲۱ (دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹)

پا به کفشهای کثیف دوچرخه سوار سابق و قانون شکن Deacon St. John، که در سرزمینی مملو از خشونت و مرگ به دنبال دلیلی برای زندگی کردن می‌باشد، بگذارید. در مکان‌های متروکه بگردید و تجهیزات لازم را برای ساخت وسایل و اسلحه‌های ارزشمند بیابید. با سایر بازماندگان سعی در تأمین زندگی از طریق تجارت و دوستی کنید و یا با خشونت و کشتن سایرین فرصت بیشتری برای زندگی کردن به دست آورید.

HITMAN 2

تاریخ حذف = ۱ فوریه ۲۰۲۱ (دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹)

به سرتاسر جهان سفر کنید و اهداف خود را از روش‌های مختلف مخفی کاری و یا آشکارا کشتن در بازی Hitman 2 از پا در بیاورید. از خیابان‌های شیک و مدرن تا جنگل‌های بارانی تاریک و خطرناک، هیچ کجا از مرگبارترین قاتل جهان، مامور ۴۷ در امان نیستید.

در محیط‌های بزرگ بازی کاوش کنید، همه چیز می‌تواند به شما کمک کند تا یک ترور کامل را برنامه ریزی و اجرا کنید. از مخفی کاری، خرابکاری و موارد دیگر استفاده کنید تا خلاقیت خود را به سلاحی مرگبار علیه دشمنانتان تبدیل کنید.

Dead Cells

تاریخ حذف = ۱ فوریه ۲۰۲۱ (دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹)

یک دنیای بهم پیوسته، مسیرهای پیچیده و مهارت‌های بسیاری با موقعیت‌های هیجان انگیز زیادی در این عنوان پلتفرمر و روگ‌لایک انتظارتان را می‌کشد. نبردهایی سخت اما منصفانه با دشمنانی چالش برانگیز و البته ترسناک یک بازی اکشن عالی را رقم می‌زنند.

لازم به ذکر است که PS Now یک سرویس بازی آنلاین است و همچنین دسترسی به سرویس PS Now از طریق کنسول پلی‌استیشن و یا با رایانه‌های شخصی تنها با دانلود برنامه رسمی و داشتن کنترلر سازگار با این برنامه قابل دسترسی است.

علاوه بر این گیمرها مجبور نیستند مدت طولانی منتظر بمانند تا بفهمند که سونی چه برنامه‌ای برای امسال این سرویس در نظر دارد، زیرا انتظار می‌رود سونی لیست بازی های PS Now خود را برای این ماه در روز سه شنبه، ۵ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۶ دی ۱۳۹۹) نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *