مادربرد بایواستار TZ590-BTC طراحی شده برای استخراج رمزارز

بایواستار به عنوان یک تولید کننده سخت افزار تا کنون مدل‌های فراوانی از مادربردها را تولید کرده است و امروز نیز از مادربرد جدید TZ590-BTC خود رونمایی کرد. مادربرد TZ590-BTC جدید بایواستار بر اساس چیپست Z590 اینتل طراحی شده است. این مادربرد توانایی راه‌اندازی پردازنده‌های نسل دهم و یازدهم را دارد و به عنوان یک مادربرد میان‌رده برای گیمرهای معمولی معرفی شده است. همچنین سازندگان محتوا و کاربرانی که به دنبال ساخت HTPC هستند هم می‌توانند از آن استفاده کنند. اما بیشترین توانایی این مادربرد، در استفاده برای استخراج کریپتو به نمایش درخواهد آمد.

وجود ۸ اسلات PCIe 3.0×۱ برای بیشترین راندمان در استخراج
مادربرد جدید TZ590-BTC که در فرم فاکتور کامل ATX موجود است و می‌تواند عملکردهایی مانند PCIe 4.0 و PCIe M.2 4.0 را برای کاربران فراهم می کند. در کنار آن طراحی برق ۱۱ فاز که توسط فناوری DIGITAL PWM بایواستار کنترل می‌شود، همه چیز را در ایمنی کامل حفظ می‌کند. اسلات‌های حافظه رم چهارتاییِ آن می‌توانند تا حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت حافظه DDR4 تا سرعت ۳۶۰۰ مگاهرتز را پشتیبانی کنند که می‌تواند برای انجام هرکاری کافی باشد. مادربرد TZ590-BTC دارای ۸ اسلات PCIe 3.0×۱ است که برای استخراج بیت کوین و اتریوم ایده آل است، و همچنین یک اسلات PCIe 4.0 x16 که عملکردی عالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.


TZ590-BTC برای انجام هر کاری آماده است
مادربرد بایواستار TZ590-BTC برای تامین فضای ذخیره سازی، مجهز به ۶ کانکتور SATA III (6 گیگابیت بر ثانیه) به همراه درگاه M.2 است که امکان ذخیره‌سازی با تمام روش‌ها را فراهم می‌کند. علاوه بر این، مادربرد TZ590-BTC دارای یک واحد ورودی/خروجی جامع در قسمت عقب است که شامل یک پورت صفحه کلید/ماوس PS/2 برای سنتی پسندها و پورت‌های USB فراوان شامل USB 3.2 Gen1 و USB 2.0 است. همچنین یک پورت LAN تکی با چیپ اینتل I219V برای دسترسی سریع و بدون مانع به اینترنت.


یک مادربرد برای همه‌ی کارها
یک پورت HDMI 4K2K و یک پورت خروجی VGA برای تصویر به همراه پورت صوتی با کانال‌های Realtek ALC887 7.1، خروجی بی‌نقصی از صوت و تصویر را در دسترس کاربر قرار خواهند داد. به طور کلی می‌توان گفت که مادربرد بایواستار TZ590-BTC می‌تواند یک آچارفرانسه برای انجام کارهای متفاوت باشد. این مادربرد ابزار فراوانی را با قیمت مناسب در اختیار گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و حتی کسانی که فقط به دنبال استخراج رمزارز هستند قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *