ماد جدیدی برای بازی Resident Evil 2 Remake عرضه شد

پاورتل/ امروز ماد تازه‌ای برای بازی Resident Evil 2 Remake در دسترس قرار گرفت که شخصیت Lady Dimitrescu را به آن اضافه می‌کند.

همان‌طور که در جریان هستید، بازی Resident Evil Village چندی پیش بر روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس قرار گرفت و عده‌ی زیادی توانستند آن را تجربه کنند. یکی از کاراکترهای مشهور این بازی Lady Dimitrescu است که به عنوان یک باس در بازی حضور دارد.

محبوبیت این کاراکتر باعث شد تا بسیاری از مادسازان، مادهای خود را پیرامون وی عرضه کنند. حال پای این کاراکتر به دیگر نسخه‌های فرنچایز Resident Evil هم باز شده است و طرفداران دیگر نسخه‌ها نیز می‌توانند آن را تجربه نمایند.

ماد Lady Dimitrescu چندی پیش برای بازی Resident Evil 3 Remake منتشر شد و اتفاقا استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد. حال این ماد برای نسخه‌ی قبلی آن یعنی Resident Evil 2 Remake نیز عرضه شده است و این شخصیت جایگزین یکی از کاراکترهای Claire و Elza می‌شود. پاورتل این جایگزینی هم به عهده‌ی خود بازی‌بازان خواهد بود.

این ماد با نام Alcina Dimitrescu RE2 Port هم‌اکنون در تمام وب‌سایت‌هایی با این موضوع همچون Nexus Modsقابل دانلود است. بدیهی است که این ماد تنها بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی اعمال شود. سازنده‌ی ماد نیز فردی ملقب به xRaq بوده است.

بازی Resident Evil 2 Remake در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *